Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Djengis Khan var jo kveldens høydepunkt :rulle: 

Jeg synes Heidi blir litt andpusten - hun burde jo ha det beste utgangspunktet for å kunne håndtere å synge og danse samtidig, det er tross alt det hun gjør til daglig.

Akkurat det med andpusten har jeg tenkt noen ganger når jeg har hørt henne i musikal også. Det er som om hun glemmer å puste når hun skal gjøre flere ting. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kult at Bjørn velger noe gammelt latino. 

Skrevet

Den kler ham jo - selv om diksjonen hans er ganske fraværende...

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Den kler ham jo - selv om diksjonen hans er ganske fraværende...

Det irriterer meg litt med han at han i alle sanger skal vise hvor dypt han kan synge... Han trenger ikke å gå dypest ned i bassen i alt han gjør. Og diksjonen forsvinner jo når man kommer så dypt. 

Skrevet

Her viser han at man nok er sjanseløs hvis Polkabjørn først har bestemt seg for å synge deg i senk. Eller seng, alt ettersom.

La meg forsikre NRKs anmelder om at jeg helt fint hadde klart å stå imot uansett hva han hadde bestemt seg for...

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Her viser han at man nok er sjanseløs hvis Polkabjørn først har bestemt seg for å synge deg i senk. Eller seng, alt ettersom.

La meg forsikre NRKs anmelder om at jeg helt fint hadde klart å stå imot uansett hva han hadde bestemt seg for...

Null problem å stå imot - selv når han går som dypest i bassen. 🤣

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Det irriterer meg litt med han at han i alle sanger skal vise hvor dypt han kan synge... Han trenger ikke å gå dypest ned i bassen i alt han gjør. Og diksjonen forsvinner jo når man kommer så dypt. 

Han blir litt krampe - greit nok at han er litt sær og alternativ, men han går så veldig inn for å understreke og framheve det også. 

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Null problem å stå imot - selv når han går som dypest i bassen. 🤣

It's all about the bass - men et sted går grensen, selv for deg? :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

It's all about the bass - men et sted går grensen, selv for deg? :fnise: 

Når bassen er på plass, så må de øvrige detaljene også stemme..... Jeg er nok bass-gal, men foretrekker hele bildet. :nigo:

Skrevet

Jeg vet at minimale tekstiler hører med i latino, men når Carina klager over at fortiden som glamormodell brukes mot henne, er ikke dette måten å endre det på... 

Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Han blir litt krampe - greit nok at han er litt sær og alternativ, men han går så veldig inn for å understreke og framheve det også. 

Han burde kanskje noen ganger tenke som Carina. Forsøke å begrense det som særpreger fordi det ikke nødvendigvis passer i alle sammenhenger. 

Skrevet

Når bassen er på plass, så må de øvrige detaljene også stemme..... Jeg er nok bass-gal, men foretrekker hele bildet. :nigo:

Man har tross alt flere krav :ler: 

Skrevet

Han burde kanskje noen ganger tenke som Carina. Forsøke å begrense det som særpreger fordi det ikke nødvendigvis passer i alle sammenhenger. 

Stjernekamps store utfordring og dilemma - skal man tilpasse seg genren eller gjøre genren til sin, koste hva det koste vil?

Trygve Skaug har lært spansken sin fra Disney-tegnefilmen om Ferdinand på julaften... :fnise: 

Skrevet

Stjernekamps store utfordring og dilemma - skal man tilpasse seg genren eller gjøre genren til sin, koste hva det koste vil?

Trygve Skaug har lært spansken sin fra Disney-tegnefilmen om Ferdinand på julaften... :fnise: 

Og han hadde jukselapp. :ler:

Skrevet

Hvorfor velger så mange av damene i Stjernekamp låter av mannlige artister? Ikke bare i dag, men generelt. Det motsatte skjer jo knapt...

Skrevet

Girl power :ler: Ikke Alexandras beste genre, men det sier mer om at hun generelt har et høyt nivå enn at hun var dårlig nå.

Skrevet

Det er litt pussig at de ikke klarer å finne kvinnelige artister, men når jeg ser på spillelisten min så er der flest menn der - så det kan jo være at det er flere menn en kvinner som er høyt oppe på listene. 

Skrevet

Men snille deg, Jorunn - å søke opp sangtekster på nett var noe av det første mange av oss brukte internett til...

Skrevet

Jeg føler jeg gjentar jeg selv når jeg tar opp pustingen til Jorunn, men det er jo rimelig amatørmessig å trekke pusten så tydelig midt i et ord - det vet alle som har sunget i kor mer enn fem minutter...

Skrevet

Biologisk navn? Eh, Mona, jeg skjønner jo hva du prøvde å si, men altså..?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...