Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagbladet er ikke så imponert over Heidi. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan selvfølgelig peke på at både Maria Hauås Mittet og Silya vant, men de er jo ikke rendyrkede (eller primært) musikalartister. Ulrikke Brandstorp gikk også til finale (og burde vunnet...) - om hun ikke var så utpreget musikalartist da, har hun jo blitt det nå.

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Dagbladet er ikke så imponert over Heidi. 

Ikke VG heller. Hun burde jo ha satt denne - ikke bare er det hennes genre, men det er hennes egen rolle.

Skrevet

Tør jeg spå at jodlemannen ryker tidlig...? :fnise: 

Skrevet (endret)

Nei, Tschawe, jodling er ikke sensuelt. Ikke at jeg skal dømme andre for deres preferanser og legning, men dog... :fnise: 

Endret av Daria
Skrevet

Årets første jeg ikke har hørt om...

Skrevet
Daria skrev (5 minutter siden):

Nei, Tschawe, jodling er ikke sensuelt. Ikke at jeg skal dømme andre for deres preferanser og legning, men dog... :fnise: 

Er det nå jeg skal si at nabobikkja ulte når jodlingen startet? :hoho:

Skrevet
Daria skrev (4 minutter siden):

*avsporing*

:rulle: 

Ups.....

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

:skratte:

Skrevet
Skravla skrev (2 minutter siden):

Og dermed var jeg her :fnise: 

Skrevet

*klør i alle fordommer* Men kan ikke noen snart fortelle alle som stiller som glamourmodeller og etterpå klager over at de blir forhåndsdømt på grunn av det at det ikke er forhåndsdømming når du blir vurdert på grunn av valg du har tatt og ting du har gjort...

Skrevet

Dessuten synger hun da surt.

Skrevet

Hun bør ut før jodleren..... 

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

*klør i alle fordommer* Men kan ikke noen snart fortelle alle som stiller som glamourmodeller og etterpå klager over at de blir forhåndsdømt på grunn av det at det ikke er forhåndsdømming når du blir vurdert på grunn av valg du har tatt og ting du har gjort...

Jammen.... altså bli forhåndsdømt som idiot er da helt feil når vi har nådd "the last braincell" Synes folk er så slemme altså..... :sminkedokke:

Skrevet

Skal vi tro at det stokket seg litt for nrks anmelder her? Hvis ikke er det jo en merkelig og unødvendig ting å skrive...

Man kan vel dele folk inn i to kategorier her i verden: Dem som kler hatt, og dem som ikke gjør det. Kevin Mbugua er en vandrende reklame for den sistnevnte gruppa. 

• Liker 1
Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Skal vi tro at det stokket seg litt for nrks anmelder her? Hvis ikke er det jo en merkelig og unødvendig ting å skrive...

Man kan vel dele folk inn i to kategorier her i verden: Dem som kler hatt, og dem som ikke gjør det. Kevin Mbugua er en vandrende reklame for den sistnevnte gruppa. 

Man kan jo lure....

Skrevet

Og når man snakker om fordommer og forhåndsdømming sliter hodet mitt litt med å se på Chand og tenke trønderrocker... :ler: 

Skrevet

Altså... en ting er å legge inn annen tekst, det gjør Åge selv.... men det var da også en helt annen (og pussig) melodi. Et tappert forsøk på å få riktig melodi uten å klare det hele tiden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...