Daria Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #29321 Skrevet 28. juni 2021 Og vi gratulerer Spania - og ikke minst keeperen - med tidenes tabbemål. Bjarte Flem-nivå...
Roadrunner Skrevet 28. juni 2021 #29322 Skrevet 28. juni 2021 Kan melde om spinningtime fri for fall, og alle gikk på egne bein ut av salen etter timen
Cata Skrevet 28. juni 2021 #29323 Skrevet 28. juni 2021 Roadrunner skrev (3 minutter siden): Kan melde om spinningtime fri for fall, og alle gikk på egne bein ut av salen etter timen Mål i sikte altså?
Daria Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #29324 Skrevet 28. juni 2021 Ingen som kjørte inn i hverandre heller? Godt, godt... Så en kommentar på twitter om 4-åringen som hadde sett et av veltene og kommentert at de hadde visst ikke lært seg å sykle uten støttehjul...
Roadrunner Skrevet 28. juni 2021 #29325 Skrevet 28. juni 2021 Cata skrev (24 minutter siden): Mål i sikte altså? Passerte mål med 16 km 1
Roadrunner Skrevet 28. juni 2021 #29326 Skrevet 28. juni 2021 Daria skrev (6 minutter siden): Ingen som kjørte inn i hverandre heller? Godt, godt... Så en kommentar på twitter om 4-åringen som hadde sett et av veltene og kommentert at de hadde visst ikke lært seg å sykle uten støttehjul... Med koronaavstand mellom syklene skal det godt gjøres å kjøre inn i hverandre, også i spinningsalen...
Daria Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #29327 Skrevet 28. juni 2021 Roadrunner skrev (2 minutter siden): Passerte mål med 16 km Du har ikke lært deg å stoppe i tide?
Roadrunner Skrevet 28. juni 2021 #29328 Skrevet 28. juni 2021 Daria skrev (1 minutt siden): Du har ikke lært deg å stoppe i tide? Var i så godt driv Og kunne jo ikke forlate sykkelen midt i timen
Cata Skrevet 28. juni 2021 #29329 Skrevet 28. juni 2021 Roadrunner skrev (4 minutter siden): Passerte mål med 16 km Kommer tuslende etter. Så støvskya av deg i horisonten. *hosthark *
Daria Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #29330 Skrevet 28. juni 2021 Roadrunner skrev (8 minutter siden): Var i så godt driv Og kunne jo ikke forlate sykkelen midt i timen Jeg som trodde det var hele poenget med å komme til mål (og helst først) - det ser sånn ut på tv...
Roadrunner Skrevet 28. juni 2021 #29331 Skrevet 28. juni 2021 Daria skrev (31 minutter siden): Jeg som trodde det var hele poenget med å komme til mål (og helst først) - det ser sånn ut på tv... Men ser så dumt ut i en spinningtime... Hadde snaue 11 km igjen til mål (virtuell utfordring), men måtte jo fullføre timen. Og med godt driv ble det 27 km totalt - ergo solid passering av mål
Daria Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #29332 Skrevet 28. juni 2021 En utenforstående kan jo være fristet til å påpeke at en sal full av stillestående syklister ikke nødvendigvis ser så lurt ut uansett... Noen har tydeligvis kommet seg inn på banen i EM-kampen, men kommentator er opptatt med å understreke at vedkommende ikke er naken. Så følger han opp med å kommentere det jeg også satt og tenkte - det er pussig hvor opptatt de er av å ikke vise sånne hendelser, samtidig som de ikke hadde problemer med å vise de grusomme bildene av Christian Eriksens kollaps tidligere i mesterskapet...
Daria Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #29333 Skrevet 28. juni 2021 EM første straffespakskonkurranse! Jeg er litt ambivalent - det er spennende, men samtidig gir det så veldig klare syndebukker...
Daria Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #29334 Skrevet 28. juni 2021 Ti minutter før slutt ledet Frankrike 3-1. Sveits utlikner i siste minutt og vinner på straffer etter at Frankrikes kanskje største stjerne brenner den aller siste straffen. En vanvittig kveld.
Daria Skrevet 29. juni 2021 Forfatter #29335 Skrevet 29. juni 2021 -Den kjennes, den der? -Den kommer jeg til å kjenne en god stund... -Flott! Som alltid god stemning hos sadist-fysio Hun hadde funnet noen nye øvelser for anledningen og gjenopplivet ballkast på balansepute, som jeg ikke har sett noe til siden gamle fysio (som jeg tror hadde mye glede av den også for egen del - det var noe med den entusiastiske oppfordringen, der han i solidaritet også sto på ett bein, om at Du kan gjerne kaste litt vanskeligere baller tilbake, jeg har bare godt av å trene balansen litt jeg også... ). Jeg kom meg gjennom siste runde (og til trikken etterpå) mest på trass, det var ikke mye krefter igjen. Nå er jeg på egen hånd i hele juli mens hun har ferie - fem uker med bare egentrening skal bli en utfordring for viljestyrken... Jeg føler meg jo nesten litt forlatt - med unntak av påskeuka har jeg vært der minst en gang i uka siden januar, det har vært den ene tingen som har vært fast og ikke minst grunnen til at jeg hatt hatt noenlunde kontroll på ukedagene. Nå er det bare et tidsspørsmål før jeg står forvirret utenfor Kiwi på en søndag og lurer på hvorfor den er stengt
Skravla Skrevet 29. juni 2021 #29336 Skrevet 29. juni 2021 Jeg kan godt være litt sadist-fysio hver tirsdag...... Med unntak av neste uke, men kanskje noen andre stiller velvillig opp.......
Daria Skrevet 29. juni 2021 Forfatter #29337 Skrevet 29. juni 2021 Så generøst - skal jeg anta at du vil legge mest vekt på sadist-delen? Mulig jeg satser på å klare meg med egen viljestyrke og pliktfølelse, jeg er ikke overbevist om at enhver "hjelp" er bedre enn ingen...
Skravla Skrevet 29. juni 2021 #29338 Skrevet 29. juni 2021 Daria skrev (2 minutter siden): Så generøst - skal jeg anta at du vil legge mest vekt på sadist-delen? Mulig jeg satser på å klare meg med egen viljestyrke og pliktfølelse, jeg er ikke overbevist om at enhver "hjelp" er bedre enn ingen... Det må nesten bli sadist-delen.... Jeg har ikke fysio-utdanning.
Daria Skrevet 29. juni 2021 Forfatter #29339 Skrevet 29. juni 2021 Og akkurat der ligger mye av min bekymring Det er tross alt ikke sadist-delen jeg primært vil savne...
Skravla Skrevet 29. juni 2021 #29340 Skrevet 29. juni 2021 Daria skrev (5 minutter siden): Og akkurat der ligger mye av min bekymring Det er tross alt ikke sadist-delen jeg primært vil savne... Enig der.... den er gjerne en uvelkommen ting midt i alt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå