Daria Skrevet 21. juni 2021 Forfatter #29281 Skrevet 21. juni 2021 -Det viktigste er at Y-fronten virker, sier SVTs fotballekspert og forbinder tydeligvis (i motsetning til meg) det uttrykket med helt andre ting enn herreundertøy, får man anta...
Roadrunner Skrevet 21. juni 2021 #29282 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har også tatt i strykejernet! 3 små duker er mer enn ingen stryking...
Daria Skrevet 21. juni 2021 Forfatter #29283 Skrevet 21. juni 2021 Jeg har ikke tatt i mitt ennå - det blir nok i morgen formiddag...
Daria Skrevet 21. juni 2021 Forfatter #29284 Skrevet 21. juni 2021 -Det var rigtigt fedt! ...sier kveldens purunge første målscorer, før han følger opp med tre fantastisk på en setning Vanvittig kamp - og Danmark er videre i EM
Daria Skrevet 22. juni 2021 Forfatter #29285 Skrevet 22. juni 2021 Jeg har tatt i strykejernet Snart skal jeg ta i skoene og vesken og komme meg ut i gråværet også, for å se om fysio har noen nye og spennende torturmetoder å by på i dag, eller om det blir trekkmaskinen igjen...
Daria Skrevet 22. juni 2021 Forfatter #29286 Skrevet 22. juni 2021 Når jeg ser spurvene vandre rundt i verandakassen, skjønner jeg jo hvorfor blomstene har sett litt medtatte ut... Jeg har hatt omgang med trekkmaskinen, mens balanseballen for en gang skyld fikk vike plass for stepbrettet. Jeg vet ikke om jeg skal si at forandring fryder - det skurrer litt å blande inn fryd i dette - men det er jo kjekt med litt variasjon.
Daria Skrevet 22. juni 2021 Forfatter #29287 Skrevet 22. juni 2021 Tsarens lystyacht - på størrelse med et krigsskip - hadde et eget balalaikaorkester... 🚢
Cata Skrevet 22. juni 2021 #29288 Skrevet 22. juni 2021 Og der poppa Heide Steens ubåtkaptein opp for mitt indre blikk....
Daria Skrevet 22. juni 2021 Forfatter #29290 Skrevet 22. juni 2021 Daria skrev (På 19.6.2021 den 19.21): Det er så mye å la seg fascinere av på Klingel. At de har behagelige sko som en egen kategori, at de selger forklekjoler (under overskriften hjemmekjoler (jeg har noen av det slaget, dog ikke kjøpt der)) og at de definerer sykkelbukser som koseplagg - jeg føler meg jo gammel og satt bare å kikke der inne. Men samtidig har de et skoutvalg som trumfer det meste, det er jo stort sett det jeg bestiller derfra. Tre par i dag, for eksempel... Hvorav et i feil størrelse, oppdaget jeg først da meldingen om at de var underveis kom i dag Men det er jo litt klønete at nettsiden har en default-størrelse, heller enn som de fleste andre hvor størrelse er uutfylt og må aktivt fylles ut før man kan bestille noe.
Daria Skrevet 23. juni 2021 Forfatter #29291 Skrevet 23. juni 2021 Snart et år med munnbind-bruk, og jeg har ennå ikke lært meg at de funker dårlig sammen med store øredobber... #jåleproblemer
Daria Skrevet 23. juni 2021 Forfatter #29292 Skrevet 23. juni 2021 Opera! La Bohéme! Så deilig å være tilbake i salen igjen, og når de gjenåpner med en favoritt jeg både ler og gråter av kan jeg jo ikke be om så mye mer...
Daria Skrevet 24. juni 2021 Forfatter #29293 Skrevet 24. juni 2021 Når noen annonserer bryllupsdag på fb med hjerter og kjærlige ord, og du vet nok om det ekteskapet til at du hverken får deg til å like eller gratulere... #denfølelsen
Roadrunner Skrevet 24. juni 2021 #29294 Skrevet 24. juni 2021 Daria skrev (13 minutter siden): Når noen annonserer bryllupsdag på fb med hjerter og kjærlige ord, og du vet nok om det ekteskapet til at du hverken får deg til å like eller gratulere... #denfølelsen Jo flere hjerter og svulstige ord, jo mer skranter det er ofte min erfaring... Så det nylig selv, da det gikk fra "elsker deg skatten min, du er mitt alt!" til sivilstatus Singel (og ikke lengre venner på FB) på kort tid...
Daria Skrevet 24. juni 2021 Forfatter #29295 Skrevet 24. juni 2021 Ouch. En bekjent gjorde noe liknende - det gikk ikke veldig mange måneder fra hun hadde en helt fantastisk ektemann til det plutselig var en helt fantastisk ny kjæreste i alle fb-innlegg. Hvilket i og for seg er hennes valg, men man har jo litt vondt av ungene (hvorav de eldste allerede hadde vært med på et samlivsbrudd tidligere) som tydeligvis hadde måttet omstille seg like raskt.
Daria Skrevet 24. juni 2021 Forfatter #29296 Skrevet 24. juni 2021 Her har jeg vandret barbeint rundt på gater og plener i inn- og utland i årevis, med ett eneste sår å vise til. Så tråkker jeg helt uventet på et glasskår så blodet renner hjemme på mitt eget gulv?! Jeg kan ikke huske sist jeg knuste noe og har ingen anelse om hvor det kom fra - min beste teori er at jeg har tråkket på det ute så det har festet seg i en skosåle og så løsnet igjen senere. Det lå rett utenfor skapet i gangen, hvor jeg har rotet gjennom skosamlingen flere ganger de siste dagene. Og igjen vil jeg hevde at det er ikke i bryllup og familieselskap man savner en partner - det er når du står og balanserer på et bein (det som allerede fungerer litt dårlig) med et blødende sår under foten og lurer på hvordan du skal få hentet forbindingssaker og plastret såret uten å søle blod over for mye av huset og helst ikke tråkke for mye på foten før du har gjort det... 🩹 Men ros til meg som under et apotekbesøk tidligere i vår innså at alt jeg hadde i hus var vanlig plaster og spontankjøpte en pakke ymse forbindingsutstyr - kjekt å ha, viste det seg...
Daria Skrevet 24. juni 2021 Forfatter #29297 Skrevet 24. juni 2021 I dag har jeg lært at det kan være lurt å velge den siden av balanseputen som ikke har massasjepigger når man har et ferskt sår under foten. Humlen jeg reddet ut av tekoppen min har forhåpentligvis lært at ryggsvømming ikke er for ham...
Daria Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #29298 Skrevet 25. juni 2021 I natt var det nummeret før jeg var furie i nattkjole på balkongen - jeg var på vei opp av senga da en nabo kom meg i forkjøpet og var sint mann i vinduet i stedet. Gjengen som syntes bordtennis etter kl 01 var en kjempeidé var ikke fullere enn at de beklaget og forvant ganske raskt, det skal de ha, men det er jo lov å tenke litt selv også... Plan for dagen: Kjøpe bursdagsgaver i anledning kvadruppel familiefeiring i morgen...
Daria Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #29299 Skrevet 25. juni 2021 Plan gjennomført - et effektivt kvarter i bokhandelen og alle gaver er i boks - bare innpakkingen gjensto. Handlet mat fikk jeg også gjort, og lest litt på benker her og der. Full måloppnåelse for dagen før klokka er 12, det er ikke så verst på en fredag At jeg etter en så strabasiøs start på dagen ikke vil få gjort så mye annet de neste timene må man jo bare regne med, dessuten har jeg jo uansett noen bøker som må prioriteres. En av ulempene ved å være vanlig biblioteksbruker igjen er jo at det forventes at jeg forholder meg til leveringsfrister...
Daria Skrevet 25. juni 2021 Forfatter #29300 Skrevet 25. juni 2021 *oppdaterer listen over krav og forventninger til en partner*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå