Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Multi skrev:

Tenkte meg at koronatider og lite reising og annet gøy, var et godt tidspunkt til å studere litt videre.  Så litt hektisk, men også gøy 🙂

Men savner litt mer gøy;-)

Hva studerer du? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Oooh, nå snakker vi skikkelig countryballade. Bare så synd at han ikke synger den bedre...

Hvilken og hvem? 

*spoler på nett *

Skrevet
1 minutt siden, Skravla skrev:

Gøy med studier. Jeg har stadig lyst til det helt til noen minner meg på eksamensperiodene..... :ler:

Jeg prøver å fortrenge tanken på den ennå. 😅

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Daria skrev:

Hva studerer du? 

Har begynt på en master. Takket være korona er mye online 😉

Endret av Multi
Skrevet

Han bør vel bli coachet av broren til opera.... :ler:

Skrevet
1 minutt siden, Multi skrev:

Jeg prøver å fortrenge tanken på den ennå. 😅

En del av lederne på jobb har tatt videreutdanning siste året så jeg fikk en runde både til jul og nå i vår. Setninger som "dette skal jeg aldri gjøre mer" og "f.... eksamen". 

Den morsomste var hun som lurte på hva vi skulle med corona når de ikke engang avlyste eksamen. :fnise:

Skrevet

En del av lederne på jobb har tatt videreutdanning siste året så jeg fikk en runde både til jul og nå i vår. Setninger som "dette skal jeg aldri gjøre mer" og "f.... eksamen". 

Den morsomste var hun som lurte på hva vi skulle med corona når de ikke engang avlyste eksamen. :fnise:

Hun var misunnelig på elevene på vgs? 😅

Skrevet
4 minutter siden, Cata skrev:

Hvilken og hvem? 

*spoler på nett *

Knut Marius - I still believe in you. Tror jeg må grave opp originalen til Vince Gill i løpet av kvelden.

3 minutter siden, Multi skrev:

Har begynt på en master. Takket være korona er mye online 😉

Da har du jo underholdning en stund framover...

Menner å huske noen liknende utsagn sist du drev med sånt :ler: 

Skrevet
2 minutter siden, Multi skrev:

Hun var misunnelig på elevene på vgs? 😅

Mistenker der. Hun hadde vgs-barn hjemme så det var nok noe misunnelse ute å gikk. 

Skrevet

Kommer ikke til å kjede meg;-)

Men savner litt mer kulturliv og reiser...

Skrevet

Jeg trodde dressen til Kåre Magnus var ille, men den hetteskjortesaken til Emil... Han takler låte godt til å være skolert operasanger, da, det skal han ha - til og med litt country-twang.

Skrevet

Emil er jo bra, selv om tonene til tider er litt for "rene". :fnise:

Skrevet
Akkurat nå, Multi skrev:

Kommer ikke til å kjede meg;-)

Men savner litt mer kulturliv og reiser...

Det har jeg full forståelse for - jeg er overlykkelig over at det er teater og konserter å gå på.

Skrevet

Emil er jo bra, selv om tonene til tider er litt for "rene". :fnise:

Heller litt for rent enn litt for urent...

Skrevet

At Kurt Nilsen snakker om skandinavisk i engelsken er jo til å råflire av.... han har vel knapt sunget skikkelig engelsk siden jeg hørte han første gang. 

Skrevet

Kurt og Alex har bannet hyppig og uanstrengt - Emil slipper et enslig f**n og er umiddelbart sjokkert over seg selv :fnise: 

Skrevet

At Kurt Nilsen snakker om skandinavisk i engelsken er jo til å råflire av.... han har vel knapt sunget skikkelig engelsk siden jeg hørte han første gang. 

På seg selv kjenner man andre? :ler: 

Skrevet

Emil sammenlignes med "gulost på kneippbrød" - litt forutsigbart...... 

Skrevet

Men altså, kjære nrk-anmelder som sier om Knut Marius' låt:

Med fare for å gjenta meg selv: Hva har denne låta med country å gjøre? Det holder ikke å skyve en steelgitar inn i en sukret pop-ballade

1). Ballader er en stor undergenre i country, minst like store og svulstige som i popmusikken. Skrap litt i repertoaret til mange av de store boybandene, og du finner mange covere av countryballader.

2). Låta er originalt med Vince Gill, som er en stor country-artist. Det i seg selv sier det meste om hva den har med country å gjøre...

Skrevet
4 minutter siden, Skravla skrev:

Emil sammenlignes med "gulost på kneippbrød" - litt forutsigbart...... 

Men hva forventer han egentlig? :vetikke: 

Er det noen som er overraskende lite spenstig i kveld er det jo Hege, som er på hjemmebane og velger en skikkelig plankelåt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...