Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså.... dama er overvektig og neste 60.... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Skravla skrev:

Enig.... Og hittil er han nok for tydelig i denne versjonen også.

Det var jo et tilfelle av at coverversjonen er bedre enn originalen - og Emil så i det minste ikke tilbakestående ut (selv o0m den skjorta godt enten kunne vært kortere eller stappet inn i buksa....).

4 minutter siden, Skravla skrev:

NRK gir Myra 3 og Anita Hegerland 2..... De er veldig uenige med meg der. Jeg synes Anita fikk til Waterloo ganske så bra.

Jeg synes det var et godt låtvalg - den matcher jo alderen og tidsperioden hennes.

Skrevet

Diskokule! Verka ville vært misunnelig...

Jeg synes fortsatt rytmeskiftet i den låta bare er merkelig - den snubler og blir halt. Men Sandra har hvertfall bedre diksjon og uttale enn Agnete hadde.

Skrevet

Fy f.... hun var bra med Icebreaker. Der var cover virkelig bedre enn originalen. 

Skrevet

En av kveldens beste, helt klart,

Skrevet

Jeg tror jeg står ved forrige ukes påstand om at Alex ryker først...

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Selv uten å ha et snev av musikalitet i kroppen mistenker jeg du har rett. 

Skrevet

Love shine a light er helt feil til stemmen hans - det blir litt som når operasangere skal synge pop.

Skrevet

Kveldens siste fremføring er også den minst ekstravagante hva sceneshow angår

...sier NRKs anmelder og har allerede glemt Emil Solli-Tangen tre nummer før...

Skrevet

De blir ikke barna dine av at du har hatt  én sangtime med dem... :rolleyes:

Skrevet (endret)
32 minutter siden, Daria skrev:

Reddet av folkets kjærlighet til Jahn Teigen...

Endret av Daria
Skrevet

Det var vel uansett henne eller Alex så.... Men det er lov å håpe han ryker neste gang. 

Skrevet

Noe annet vil overraske meg...

Skrevet

Ser Lise Davidsen..... og Norge stiller selvfølgelig med Dronning Sonja som intervjuer når det skal snakkes om veien fra hun vant Dronning Sonjas internasjonale musikkonkurranse...... 

Skrevet

Selvfølgelig. Det er ikke så mange unge sangere som har en uoffisiell kongelig beskytter av det formatet...

Skrevet

Forlagenes årlige boksalg er ikke like stas på nett - det er noe med å kunne ta og føle på bøkene og se litt mer enn bare forlagsomtale. Men jeg skal vel finne et og annet som frister likevel...

Familiemiddag i ettermiddag - nordlandsfarerne har vendt hjem etter å ha vært nordpå siden mai. Menyen var ikke overraskende selvfisket... :fnise: Jeg takke nei til å få med et utvalg hjem til fryseren (jeg kommer heller på middag og får den ferdig tilberedt :nigo: ), men et par bokser med blonder og bånd og broderigarn kan jeg jo ikke stå imot. Kjekt å ha...

Skrevet

07.09: En lest, ingen kjøpt.

Livet etterpå av Katie Ganshert handler om ettervirkningene av en terrorbombe på et tog, nærmere bestemt om en kvinne som overlevde og familien til en annen kvinne som ikke gjorde det. Jeg hadde ikke de største forventningene, både fordi den hadde potensiale til å ramle ut i alle underholdningsromanfallgrubene og fordi det står på at den har vunnet en pris fra Evangelical Christian Publishers Association. At en bok har et religiøst aspekt trenger ikke være noe problem - se bare på Marilynne Robinson og Edvard Hoem - men amerikanerne pleier jo ikke være de mest subtile på det området... Jeg ble positivt overrasket på begge fronter - boka er en godt skrevet og kompleks historie (selv om det flørter litt med klisjeene innimellom) og religionen er ikke mer påtrengende enn det som føles naturlig i et amerikansk hverdagsliv (selv om en innbitt ateist sikkert vil synes det er i overkant). Jeg stusser litt på at omstendighetene rundt selve terrohandlingen - hvem, hva, hvordan og hvorfor - henvises til noen bisetninger, men samtidig er det egentlig ikke relevant for historien, det er bare katalysatoren.

Skrevet

Jeg tenkte jeg var lur i går - jeg gikk gjennom bøkene i forlagenes boksalg, fylte handlekurven og bestemte meg for å sove på det og gjøre en revurdering i dag før jeg sendte bestillingen. I motsetning til i de fleste andre nettbutikker slettes handlekurven her automatisk når man lukker siden... :murvegg: 

Skrevet

-Kongen av Hellas har gull i OL.
-De fant jo opp OL...
-Ja, men så gammel er han ikke...

:hoho:

Kongen og Karsten Warholm er jo en strålende kombinasjon :fnise: 

Skrevet

Jeg prioriterte Karsten Warholm foran landskampen - den forrige var jo ikke så mye å skryte av. Når jeg kommer til midt i første omgang leder Norge allerede 3-1 :daane:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...