Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wikipedia kan dessuten melde at

Under Melodifestivalen 1990 hamnade låten 15 poäng efter Edin-Ådahl och deras "Som en vind". Under Carola Häggkvists framträdande slogs Nackasändaren i Stockholm ut, och TV-sändningen i hela landet avbröts i flera minuter. Många misstänkte sabotage, och än idag tror Carola att så var fallet, men det ska ha berott på ett standardfel.

Dramatikk, konspirasjoner og framdeles pågående paranoia - hvordan jeg ikke ha hørt om dette før? :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, Himlen är oskyldigt blå er en ballade, men så tregt skal den ikke gå. Men man skal vel ikke forvente for mye av en mann som kler seg i helbeige...

Skrevet

Enten kan du kle deg i beige dress, eller så kan du rappe. Kombinasjonen er faktisk ikke et alternativ. Hvorfor hans duettpartner har på seg en for stor grå skjorte og intet annet er også et åpent spørsmål...

Skrevet

Gutta i gummibåten er tilbake! :ler: 

Skrevet

Folk er mer redd for vann enn for smitte - det er konklusjonen etter dagens plutselige regnskyll. Hvem kan vel tenke på enmetersregelen når det er begrenset med plass under tak... :rolleyes: 

Skrevet

Ex libris-damen er i hus :hoppe: Hun ser veldig fin ut, men jeg får ikke testet henne uten stempelpute... Jeg trodde at det var en smal sak å fp tak i, men på min vei fra postkontoret og hjem var jeg innom to bokhandlere, en lekebutikk og nille uten hell. Dvs, lekebutikken hadde, men da fikk jeg med en haug stempler på kjøpet... Så nå har jeg bestilt fra Staples - tre stykker, siden jeg ikke klarte å bestemme meg for farge... :plystre: 

Skrevet
2 timer siden, Daria skrev:

Jeg trodde at det var en smal sak å fp tak i, men på min vei fra postkontoret og hjem var jeg innom to bokhandlere, en lekebutikk og nille uten hell.

Man glemte Panduro leser jeg...

Skrevet

Panduro ligger ikke mellom postkontoret og hjemme, det er en ganske lang omvei (men jeg sjekket nettsidene deres, og de har primært (for) små hobby-varianter).

Skrevet

Det aller festligste her, til tross for at Neil Patrick Harris slikker James Corden (!) og Corden tar Eponine til et helt nytt nivå, er de genuint sjokkerte ansiktuttrykkene til korgutta når Corden på 6.12 slipper et fy-ord på direkten. Man skulle tro de aldri hadde hørt noe liknende før...

Skrevet

Det er jo litt lenge siden forrige Josh-video... :hjerter_rundt:

Skrevet

Gikk meg en kveldstur og oppdaget at det har pågått treplanting i nærmiljøet :strix: Både Bygdø Allé og andre større gater i området har tradisjonelt vært ganske tett beplantet, men det stryker jo med noen trær fra tid til annen. Nå er det fylt på med nye både her og der 🌳

Skrevet

Morgenbladets forskere tar det meste på alvor - inkludert sjekkereplikker :ler: 

Jeg er lit usikker på om Om dette var et bibliotek og du var en bok, ville jeg aldri levert deg tilbake ville hatt den ønskede effekten på meg, men den ville jo åpnet for en samtale og det er vel tross alt hovedpoenget :fnise: Kjemikerens Lukter denne kluten kloroform? ville jeg hvertfall stilt med dypt skeptisk til... :sjokk: 

Skrevet (endret)

Så mange spørsmål. Så usikker på om jeg egentlig vil vite svarene...

Endret av Daria
Skrevet
På 9.6.2020 den 12.49, Sauen Shaun skrev:

Helt utrolig å gå innom her for å oppdatere meg, og oppdage at det bare var to sider å lese siden sist jeg besøkte denne dagboka :daane:  :ler: 

Mer normalt i dag. 17 sider å lese seg gjennom :ler: 

På 9.6.2020 den 19.16, Daria skrev:

Jeg beklager mangelen på oppdateringer om min spennende og innholdsrike tilværelse :ler: I dag kan jeg melde at jeg traff et ekorn på vei til jobb, at vårens vakreste eventyr (skolebokinnleveringen...) nærmer seg, at vi fikk is på jobb i dag (jeg vil gjette at det ikke skjer så ofte at kiwi selger over 1000 kroneis på en gang) og at det også i dag lå et nummer av The New Yorker i postkassa (utgaven fra 18 mai. Hvor det har blitt av de tre numrene som mangler mellom denne og den som kom i går og om de vil dukke opp gjenstår å se...). Dessuten dagens tenåringsjente-visdomord: Alle blir automatisk litt kjekkere med et skateboard. Så vet dere det :fnise: 

Takk. Det var i grunnen det jeg trengte å vite om det du ikke hadde oppdatert fra før. :jepp:  

På 29.6.2020 den 17.56, Daria skrev:

På tide med litt 90-tallsmimring igjen...

:rodmer:

Skrevet

Jeg undrer meg stadig over foreldre som tilsynelatende mener at elektriske sparkesykler er leketøy og uten kvaler lar unger på under 10 farte rundt på dem, i områder de neppe hadde sluppet ungen løs på vanlig sykkel...

Stempelputer er hentet på posten. Jeg trodde i min naivitet først at pakken ville få plass i postkassa og så i vesken (den er ganske stor...), men neida - tre små esker trenger selvfølgelig en skikkelig pappeske av det slaget som såhvidt får plass i et litt stort bærenett :rolleyes: Men nå kan jeg ex libris-stemple bøkene mine :strix: 

Skrevet
3 timer siden, Daria skrev:

Men nå kan jeg ex libris-stemple bøkene mine :strix: 

Innrømmer motstrebende at det er et minus med Kindle. Men jeg kompenserer med Oberon...

Skrevet

I min verden er Oberon en Shakespeare-karakter - hva er han i din...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...