Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Portugiseren som hadde røyka sokkene sine gjorde det aldri for meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du och jag, Jan Thomas  - urause og ukorrekte :fnise: :5: 

Skrevet

Det der er i grenselandet mellom klær og kroppsmaling...

Skrevet

Synkroniserte og suggererende - det er visst mange vanskelige ord i kveld :fnise: 

Skrevet

Men jeg er enig i at den burde vunnet over Klukk klukk...... Selv om Israel var veldig politisk korrekt med overvektig, merkelig sanger - så var denne bedre. 

Skrevet
6 minutter siden, Daria skrev:

Du och jag, Jan Thomas  - urause og ukorrekte :fnise: :5: 

Och jag! Jeg mener  å huske at vi var temmelig kritiske den gang da også 

Skrevet

Den fyller jo alle MGP-kravene...

Skrevet
Akkurat nå, Skravla skrev:

Och jag! Jeg mener  å huske at vi var temmelig kritiske den gang da også 

Den er jo bare sær og kjedelig, og han var en pretensiøs dust...

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde fortrengt den estiske fullstendig, men lett og svett-refrenget ringte jo noen bjeller...

Skrevet
Akkurat nå, Daria skrev:

Jeg trodde jeg hadde fortrengt den estiske fullstendig, men lett og svett-refrenget ringte jo noen bjeller...

Jepp,,,,, 

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Den er jo bare sær og kjedelig, og han var en pretensiøs dust...

La meg sitere de finlandssvenske kommentatoren, som hadde følgende å melde i sin blogg etterpå:

Men Salvador. Genuin my ass.

Det vi såg på scenen var skicklig teater. När han rörde sig backstage mellan tävlingarna var han sportigt klädd (ofta i sin tröja med refugee-budskap - tusen poäng för det), nyduschad och skärpt.

Men väl uppe på scenen var han med ens lite sjaskig, klädd i skrynklig kostym och med fett hår och sitt smått förvirrigade uttryck. Det funkade! Det var smart som attan! Men genuint och äkta? Nope. 

Köpte nu inte helt hans lilla predikan om äkta musik och bladibla heller. Precis som nästan alla artister i dag har Salvador Sobral inlett karriären i "fast food-musiken". Portugisiska Idols närmare bestämt.

Det är helt okej, för någonstans måste ju alla börja, jag får bara lite dålig smak i munnen när en sådan kille belåtet sätter sig på höga konstnärshästar och bitchslappar sina medtävlanden på prispallen. Där torkade mina "hurra äntligen vinner underdogen Portugal"-glädjetårar bort på momangen. Många tokhyllar honom för detta, jag tyckte det var fult. 

Skrevet

Det beste med Ivan var jo at han fikk Måns Zelmerlöw til å kle av seg på scenen - han kan få noen poeng for å ha medvirket til det øyeblikket... :fnise: 

Skrevet

Ja, det var vel det beste med sangen. :fnise:

Skrevet

-Det er ikke naken mann, det er rar naken mann...

Man skal være litt kresen på sine nakne menn :ler: 

Skrevet

Jeg hadde jo glemt Blues brothers parodien til Israel. 

Skrevet

12 poeng for de bukseselene - glitrende i flere farger! :tommelopp: :ler: 

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

-Det er ikke naken mann, det er rar naken mann...

Man skal være litt kresen på sine nakne menn :ler: 

Jeg er jo enig med henne..... Og Legolas har jo uansett aldri gjort noe for meg. 

Skrevet

Legolas gjør en hel del for meg, og jeg stiller meg fullstendig uforstående til den sammenlikningen...

Skrevet

Hvilken erfaring har Marte Stokstad med å være i buksene til den slovenske sangeren...? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...