Daria Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #24901 Del Skrevet 9. mai 2020 Er det det vi på mine kanter kaller kjerringknute...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mai 2020 #24902 Del Skrevet 9. mai 2020 18 minutter siden, Sauen Shaun skrev: Jeg kan godt vise Cata hvordan man knyter blåknuter jeg. Jeg er ganske god på det. Man tar en blå tråd og knyter en knute??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mai 2020 #24903 Del Skrevet 9. mai 2020 12 minutter siden, Daria skrev: Er det det vi på mine kanter kaller kjerringknute...? Jeg forbinder blåknute med noe som nærmest er umulig å få opp, men kjerringknute er det motsatte - altså en knute som lett løsner. Men man kan ha ulik definisjon på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mai 2020 #24904 Del Skrevet 9. mai 2020 Jeg er inne i mange timer med Eurovision som forberedelse til i kveld. Nå skal jeg huske det!!!! Og mange fantastiske minner. Litt tårer til Conchita, minner fra en mandag i skolegården i 1979 - den gang alle så samme program på nrk og Djengis Khan var stort på ungdomsskolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #24905 Del Skrevet 9. mai 2020 7 minutter siden, Skravla skrev: Jeg forbinder blåknute med noe som nærmest er umulig å få opp, men kjerringknute er det motsatte - altså en knute som lett løsner. Men man kan ha ulik definisjon på dette. Min kjerringknute er din blåknute... Mens kjerringkule er å spille uavgjort, særlig i kortspill - det lærte jeg av å spille vri åtter med farmor som liten T 5 minutter siden, Skravla skrev: Jeg er inne i mange timer med Eurovision som forberedelse til i kveld. Nå skal jeg huske det!!!! Og mange fantastiske minner. Litt tårer til Conchita, minner fra en mandag i skolegården i 1979 - den gang alle så samme program på nrk og Djengis Khan var stort på ungdomsskolen Bilder i hodet Forøvrig har jeg hatt planer om å sende deg påminnings-sms i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. mai 2020 #24906 Del Skrevet 9. mai 2020 27 minutter siden, Sauen Shaun skrev: Jeg kan godt vise Cata hvordan man knyter blåknuter jeg. Jeg er ganske god på det. Jeg tror jeg holder meg til åttetallet mitt jeg . Konseptet feilet dessuten. Var på tur i dag for å finne hengeplasser og da jeg ikke fant så måtte jeg jo prøve taukonseptet. Hah, liksom. Havnet 5 cm over bakken - på høyeste punkt. Må nok forbedres. Bedre gikk det ikke da jeg skulle gå til foreslått hengeplass. Veien var jo stengt jo. Med kjetting og lås. Lovlydig som jeg er krysset jeg ikke den stengte "porten". Først da jeg kom frem oppdaget jeg at det går en super grus/traktorvei, nesten helt fram - bare fra et annet sted enn der jeg var. Meldt finvær i morgen også, så blir vel forsøk nr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #24907 Del Skrevet 9. mai 2020 Næmmen, se hva youtube dro opp av hatten Fortsatt mittfavoritt-Idol-øyeblikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #24908 Del Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, Cata skrev: Meldt finvær i morgen også, så blir vel forsøk nr. 2 Det er åpenbart forskjell på folk... Her er det faktisk snø-varsel, selv om du nok skal litt høyere over havet enn mine seks meter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mai 2020 #24909 Del Skrevet 9. mai 2020 12 minutter siden, Daria skrev: Min kjerringknute er din blåknute... Mens kjerringkule er å spille uavgjort, særlig i kortspill - det lærte jeg av å spille vri åtter med farmor som liten T Bilder i hodet Forøvrig har jeg hatt planer om å sende deg påminnings-sms i kveld... Etter å ha oppdaget Eurovisjonskveld i dagboken din først på søndag har jeg i dag egen alarm. ⏱️ Kom på at jeg måtte ha med meg de siste ukenes program også så da ble det ettermiddagen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. mai 2020 #24910 Del Skrevet 9. mai 2020 13 minutter siden, Daria skrev: Det er åpenbart forskjell på folk... Her er det faktisk snø-varsel, selv om du nok skal litt høyere over havet enn mine seks meter... Nå måtte jeg faktisk google... Skal visst opp på 205 m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mai 2020 #24911 Del Skrevet 9. mai 2020 Akkurat nå, Cata skrev: Nå måtte jeg faktisk google... Skal visst opp på 205 m Jeg tror jeg havner rett under snøgrensen..... Pleier å være opp bakkene rett over meg hvor det er snø/ikke snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #24912 Del Skrevet 9. mai 2020 5 minutter siden, Skravla skrev: Etter å ha oppdaget Eurovisjonskveld i dagboken din først på søndag har jeg i dag egen alarm. ⏱️ Kom på at jeg måtte ha med meg de siste ukenes program også så da ble det ettermiddagen her. Mange vakre minner? 2 minutter siden, Cata skrev: Nå måtte jeg faktisk google... Skal visst opp på 205 m 🗻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mai 2020 #24913 Del Skrevet 9. mai 2020 Det er jo mye moro. Skulle gjerne hatt full tilgang til gamle eurovisjonsfinaler hos nrk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #24914 Del Skrevet 9. mai 2020 Tenk sp skremmende mye det ville vist seg at man husker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mai 2020 #24915 Del Skrevet 9. mai 2020 3 minutter siden, Daria skrev: Tenk sp skremmende mye det ville vist seg at man husker... Kan ikke bli mer skremmende enn at jeg vet hvilke bidrag de har plukket ut på en del land....... før bidraget presenteres.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mai 2020 #24916 Del Skrevet 9. mai 2020 Men jeg digger folkejuryen de har valgt i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #24917 Del Skrevet 9. mai 2020 46 minutter siden, Skravla skrev: Kan ikke bli mer skremmende enn at jeg vet hvilke bidrag de har plukket ut på en del land....... før bidraget presenteres.... Du er ikke den eneste... 44 minutter siden, Skravla skrev: Men jeg digger folkejuryen de har valgt i år. Jepp - i det hele tatt et adskillig mer vellykket program enn forprogrammene vanligvis er. Aldri så galt osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #24918 Del Skrevet 9. mai 2020 Benket og klar med te, vafler og sjokolade. Tidsbonanza med treningstema ble litt i overkant, så jeg lader opp med youtube i stedet. Denne 70-tallsperlen, som har alt man kan kreve av en MGP-låt (modulasjon, allsangparti og koreografi) har jeg sunget i damekor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #24919 Del Skrevet 9. mai 2020 Härliga 80-tall - fargekombinasjonene! Sminken! Dansingen hos band og korister! Så vidt jeg husker måtte teksten skrives om - man kan jo ikke ha noe av produktnavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2020 Forfatter #24920 Del Skrevet 9. mai 2020 (endret) Ooh, MGP-mimring med Linda Eide og Tor Endresen etterpå - det blir en lang kveld. Godt jeg har mye vafler... Endret 9. mai 2020 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå