Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Daria skrev:

Ti skal bli fire som så skal bli to som til slutt skal bli én. Og dette skal de gjennomføre på drøyt to timer? Skeptisk...

Et kvarter fra eller til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.2.2020 den 21.32, Daria skrev:

Robinson har også skrevet essays (og flere romaner), deriblant en samling om bøker. Sannsynligheten for at den ramler ned i en digital handlekurv i min nærhet er overhengende...

Bokklubben ser alt og vet alt - og når jeg nevner konkrete bokønsker på en fredagskveld er det jo helt naturlig at de svarer med en helgekampanje med 25% rabatt på det meste. Led meg ikke inn i fristelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Jeg trenger ikke engang gå - jeg har jo allerede pcen i fanget...

Godt poeng. Og mens vi snakker om fristelser - hvem tror du trykket "kjøp" på genserblokkesett fra Etsy nå nettopp? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Daria skrev:

Skybert...? Han så sitt snitt da du hadde et uoppmerksomt øyeblikk?

:Nikke: Akkurat sånn var det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da fullstendig unødvendig med all denne vinden? Jeg bor midt i storbyen, en av fordelen med det skal være å slippe så mye vær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Daria skrev:

Det er da fullstendig unødvendig med all denne vinden? Jeg bor midt i storbyen, en av fordelen med det skal være å slippe så mye vær...

Værsågod. Den har nettopp forlatt meg. Ble en natt med "sov-i-ro" i øra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, den var jo her i natt også - jeg har fått min dose...

Gikk en tur langs sjøen i blåsten. Vannstanden er omtrent som forrige helg, dvs høy... Der jeg vanligvis går, svømte det fornøyde ender og svaner 🦢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo jeg har fortjent en generøs mengde husmorpoeng når jeg lager lasagne til middag. :sikle:  *mett og belåten og sannsynligvis med hvitløksånde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Daria skrev:

Jeg synes jo jeg har fortjent en generøs mengde husmorpoeng når jeg lager lasagne til middag. :sikle:  *mett og belåten og sannsynligvis med hvitløksånde*

Jeg var totalt fri for fantasi da jeg var på butikken i går, så hadde egentlig planer om å la Kina'n fore meg i dag. Men da det kom til stykket så var jeg for lat og værgudene for grinete så jeg fant litt pølse i fryseskapet og potetmos klarer selv jeg å lage så lenge jeg har et par poteter i kjøleskapet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...