Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vel sett og hørt mer minneverdige pauseinnslag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel ikke det mest spenstige.... 

Skrevet

-Du er med små, ja? Bettan går rett på sak :fnise: Forøvrig var det jo et fullstendig meningsløst innslag...

Skrevet (endret)

Men altså, når de sier at stemmene fra de internasjonale juryene teller 50% og D'Sound vant den delen klart, er det dramaturgisk og spenningsmessig helt latterlig at de er de siste som avsløres at går videre - vi hadde jo for lengst skjønt at de gjorde det...

Endret av Daria
Skrevet

Café le Swing-jakken til Tor Endresen :fnise: Vakre minner - og mannen har jo virkelig stemme.

Skrevet

Blingelingeling...

Skrevet

Australia har sett litt for mye på Wicked - og Tsjekkia har gjenfunnet 80-tallet...

Skrevet

Sendingen er allerede på overtid, og det gjenstår to framføringer, en siste avstemning og reprise av vinnerlåta. Godt planlagt...

Skrevet

Da blir det joik i den internasjonale finalen igjen - det kan jo bli spennende...

Skrevet

*fortsatt skeptisk* 

Skrevet
10 timer siden, Daria skrev:

*fortsatt skeptisk* 

Mye rart i MGP.... :ler: 

Skrevet

Vi husker jo alle Lordi - alt er mulig :ler:

Skrevet

Lordi fikset alt. Kansje Island nå vinner MGP? 

Skrevet

Surfer rundt på KG og andre forum mens jeg ser på Vasaloppet på TV. 

Venter på 5-mila fra Seefeldt. 

Skrevet

Vasaloppet surrer og går her også nå, startet dagen med Joanna Lumley i Iran på BBC. Vurderer å dra meg ut på en tidlig tur, ettersom regnværet er avlyst og alpinrennet utsatt...

Skrevet

Alt snakket om hvilke løpere som foretrekker løse eller faste forhold - man bli jo litt fnisete... :fnise: *barnslig*

Skrevet
9 minutter siden, Daria skrev:

Alt snakket om hvilke løpere som foretrekker løse eller faste forhold - man bli jo litt fnisete... :fnise: *barnslig*

:ler: 

Skrevet (endret)

-Hvordan levner du sjansene hans?

Jeg vet hvertfall at jeg ikke levner Carina Olset så store sjanser for en språkpris med det første... :filer: 

Endret av Daria
Skrevet
Akkurat nå, Skravla skrev:

:ler: 

Ingvild Flugstad Østberg utnevnte jo seg selv til dronninga av løse forhold tidligere i vinter - Se & Hør burde kjenne sin besøkelsestid... :fnise: 

Skrevet

Temmelig spennede på 5-mila i dag...... *biter negler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...