Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Youtube tester ingen-julemusikk-før-neste-helg-prinsippene mine og har begynt å dytte inn julesangene til Josh Groban i forslagene sine... :fy_fy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde å gi sjakk-sendingen en sjanse - etter to minutter hadde de snakket så mye om tid at jeg havnet her....

Skrevet

Den første adventsstjernen har kommet opp i naboblokka. Jeg lunne tolerert det om den ikke hadde hengt for lavt og oppned...

Skrevet

:ler:

Begynner å dukke opp endel julelys rundt forbi her også. Til uka tenker jeg tiden er inne for å lyse opp litt ved inngangspartiet her også :jepp:

Skrevet

Til uka er det jo innafor :Nikke: Bare ikke heng en fem-tagget stjerne med én tagg ned...

Skrevet
17 minutter siden, Daria skrev:

Til uka er det jo innafor :Nikke: Bare ikke heng en fem-tagget stjerne med én tagg ned...

Nei! :sjokkert:

Fælt å se alle disse stjernene som ikke er "riktige"...

Skrevet

Jeg har lys på verandarekkverket. Det er der stort sett fra november og til ut i mars. 

Skrevet

Det er noen av dem her også - det er jo mer vinter enn jul, egentlig (så lenge de ikke er flerfargede og blinkende...)

Skrevet

Bernstein-aften med filharmonien og West End-solister anført av fyrverkeriet Kim Criswell (med tre klesskift - en konsert-rekord hun deler med kontratenor David Hansen :fnise: ) De gjentar konserten i morgen, jeg har litt lyst... 

(Ikke Bernstein, ergo ikke med på kveldens konsert. Men jeg har har hele denne konserten, som var en Proms-konsert med sanger fra MGM-musikalfilmer, på dvd -  den sto og ropte på meg i en platebutikk i Edinburgh en gang...)

Skrevet
22 minutter siden, Daria skrev:

Det er noen av dem her også - det er jo mer vinter enn jul, egentlig (så lenge de ikke er flerfargede og blinkende...)

Blinkende og flerfarget kunne ikke falle meg inn.... 

Skrevet

Det ville overrasket meg, strengt tatt...

Skrevet

:sno:

Det er snø på landet - jeg var ikke helt forberedt på det. Derimot var jeg forberedt på kulde, så i motsetning til alle de bare anklene var jeg kledd for anledningen. 

Skrevet (endret)

Årets 30 beste låter.

Jeg forventet ikke å kunne noen av dem - jeg er tross alt gammel og utdatert - men jeg høres jo enda eldre ut enn jeg er når jeg sier at de eneste artistene jeg hadde hørt om på lista er Elvis Costello og Marianne Faithful... :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Ensidig musikksmak på de som har satt opp den lista. Veldig singer/songwriter-pop med grunch-innslag. Her spilles mye månedens liste på Spotify, men kan ikke påstå at musikken på årets beste var særlig kjent, gitt.

Skrevet (endret)

Litt imponert over hun som forventet personal shopper-service på Kiwi. Etter å nesten å ha kjørt ned meg (hint: Hvis du venter mer enn et halv sekund fra du sier "Unnskyld" til du durer på, rekker jeg faktisk å flytte meg...) og fylt halve vogna med Red Bull, grep hun tak i en ansatt -Unnskyld, kan jeg få litt hjelp? Jeg skal ha *ramser opp lang liste* Den ansatte prøvde å forklare at hun kunne faktisk ikke følge henne rundt i butikken og finne det hun skulle ha for henne...

Endret av Daria
Skrevet

Topp ti fra 1994 - her burde jeg være adskillig bedre orientert enn på 2018s hipsterliste...

Skrevet

Den genseren til Andreas Wahl er også fra 1994, eller...?

Skrevet

Jeg kan hvert ord av Bon Jovi-låta, men tittelen var fullstendig borte... Det store spørsmålet er jo hvem kjekkasen i videoen var, han var jo så kjent...

Skrevet

Nå måtte jeg jo slå på. 

Gikk du med han komikeren på skolen?

Skrevet

Det må jo være Springsten de snakker om. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...