vimse Skrevet 23. mars 2011 #2261 Del Skrevet 23. mars 2011 Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2262 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Eg elskar deg... tålte helt klart en reprise Sannsynligvis tåler den enda en visning etter påske også Men hvorfor ler folk så lite? Jeg ler høyt og uhemmet, Skravla ler ved siden av meg og et par andre i salen gir lyd fra seg, men hva med resten? Det var et tilfelle hvor jeg hikstet av latter, så stoppet jeg for å trekke pusten -og la merke til at det var helt stille i salen... Jammen, altså... Forøvrig ble jeg overhodet ikke satt ut av en viss tenors langhårete nærvær i salen, bare et par rader unna -jeg er bare lykkelig over at det ikke var jeg som brått og uventet sto ansikt til ansikt med ham i foajéen... Endret 24. mars 2011 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. mars 2011 #2263 Del Skrevet 24. mars 2011 Eg elskar deg... tålte helt klart en reprise Sannsynligvis tåler den enda en visning etter påske også Men hvorfor ler folk så lite? Jeg ler høyt og uhemmet, Skravla ler ved siden av meg og et par andre i salen gir lyd fra seg, men hva med resten? Det var et tilfelle hvor jeg hikstet av latter, så stoppet jeg for å trekke pusten -og la merke til at det var helt stille i salen... Jammen, altså... Forøvrig ble jeg overhodet ikke satt ut av en viss tenors langhårete nærvær i salen, bare et par rader unna -jeg er bare lykkelig over at det ikke var jeg som brått og uventet sto ansikt til ansikt med ham i foajéen... Et smil ble utvekslet og that's it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2264 Del Skrevet 24. mars 2011 Emkelte hadde muligens blitt litt satt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. mars 2011 #2265 Del Skrevet 24. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. mars 2011 #2266 Del Skrevet 24. mars 2011 Emkelte hadde muligens blitt litt satt ut Nå. Du hadde vel heller kasta deg over han, tenkjer eg. "Flirfull bibliotekar overfaller langhåra tenor i foajeen på Det Norske. "Eg måtte berre," flirar bibliotekaren skjemsk til Se&Hør." Eller lo heile salen under prøveframsyninga. Eg trudde nesten at han ved sia av meg skulle ramle av stolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2267 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva tror du om meg? Jeg hadde da aldri uttalt meg til Se & Hør om noe som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. mars 2011 #2268 Del Skrevet 24. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. mars 2011 #2269 Del Skrevet 24. mars 2011 Hva tror du om meg? Jeg hadde da aldri uttalt meg til Se & Hør om noe som helst... Men jeg kunne uttalt meg.... Vi hadde sikkert fått litt feriepenger ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2270 Del Skrevet 24. mars 2011 Skitne penger *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. mars 2011 #2271 Del Skrevet 24. mars 2011 Skitne penger *grøss* Man har da vaskemaskin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2272 Del Skrevet 24. mars 2011 Penger fra Se&Hor vil aldri kunne vaskes rene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. mars 2011 #2273 Del Skrevet 24. mars 2011 Penger fra Se&Hor vil aldri kunne vaskes rene... Nei, men dei kan brukest til mykje artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. mars 2011 #2274 Del Skrevet 24. mars 2011 Nei, men dei kan brukest til mykje artig! Ikke sant? Daria skjønner ikke sitt eget beste. Men vi liker henne jo..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2275 Del Skrevet 24. mars 2011 Mitt beste involverer på ingen måte at mine venner utleverer meg til Se&Hor mot betaling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. mars 2011 #2276 Del Skrevet 24. mars 2011 Ikke sant? Daria skjønner ikke sitt eget beste. Men vi liker henne jo..... Det gjer vi definitivt. Men om ho kjem oppi nokon skandalar, så kan jo vi utlevere henne og så bruke pengane på oss to! Sia vi ikkje har slike sperrar, meiner eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. mars 2011 #2277 Del Skrevet 24. mars 2011 Det gjer vi definitivt. Men om ho kjem oppi nokon skandalar, så kan jo vi utlevere henne og så bruke pengane på oss to! Sia vi ikkje har slike sperrar, meiner eg! Jeg vet maaaasse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2278 Del Skrevet 24. mars 2011 Pøh, det er bare noe du tror... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. mars 2011 #2279 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg ler meg skakk her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 24. mars 2011 #2280 Del Skrevet 24. mars 2011 Enig med loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå