Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Gjestegaver må da være en av de latterligste og mest unødvendige bryllupsdiller...

Gjett hvem som så den tråden med det samme hun logget seg på nå? Og som gav Daria et plusspoeng? :nigo: Godt svart Daria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag gikk det i skikkelig sneglefart til jobben -gangveiene er preget av å ha smeltet og frosset igjen til stadighet de siste dagene, og nå har de for anledningen fått et tynt lag nysnø som både gjør det ekstra glatt og skjuler alle ujevnhetene. *gikk som en pensjonist* Strø, sier du? Det har vi ikke sett :riste:

Men det er fredag :hoppe: Middag hos pappa i dag, teater først med Lille Ville og så med Skravla i morgen og både skiflyging og fotball på søndag -det blir en fin helg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helga si, det! :)

Mine kulturelle krumspring den her helga er Robyn-konsert i kveld. Ikkje heilt din greie, tenkjer eg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg ville betalt for, nei :fnise: Går for Eg elskar deg... i stedet :strix: <-høye forventninger

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe jeg ville betalt for, nei :fnise: Går for Eg elskar deg... i stedet :strix: <-høye forventninger

*skyldig i å ha skrudd opp forventningenen*

Jeg gleder meg :strix:

Hysterisk seier eg. Heilt hysterisk! :skratte:

Hun får passe bedre på bikkja, da...

Trist og leit og alt det der, men har du hund med deg på en full trikk, bør du faktisk følge litt med på hva den foretar seg...

Einig med du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skyldig i å ha skrudd opp forventningenen*

Kombinasjonen musikal, Det Norske Teatret og rollelista har også gjort sitt :fnise:

Og jeg bruker brodder på vei til og fra bussen..... grusomt.

Brodder er for pingler og gamle damer... *ung & udødelig (& dum)* :ler:

Hysterisk seier eg. Heilt hysterisk! :skratte:

Vi har plasser på første rad -kanskje vi kan få skjeve blikk fra scenen denne lørsdagen også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørreundersøkelse fra Den Nasjonale Scene i innboksen min -sjelden jeg må krysse av for at jeg besøker et teater sjeldnere enn en gang i året...:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørreundersøkelse fra Den Nasjonale Scene i innboksen min -sjelden jeg må krysse av for at jeg besøker et teater sjeldnere enn en gang i året...:ler:

Det skjer nok ikke ofte nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde et rosa og svart skjerf på hodet. Tyven hadde to forskjellige sokker, lys jakke, lyse sko og trolig blå bukser. Han hadde også et rosa øyenbryn, og så ifølge dama på trikken ut som en motejunkie.

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix::legrine:

Imponerende så raskt ute Dagbladet var med anmeldelsen, forresten.

Korleis gjekk det på teater med Lille Ville i dag?

Hun satt som et tent lys på fanget mit hele forestilling, og etterpå gikk vi på café og spiste kake. Også så vi mangemange trikker -stor stas :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...