Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å storme ut er alltid en moden måte å takle motgang på :Nikke:

Holder det ikke at vi har Petter Northug i alle medier -må vi slite med dama hans også? Men Otto Ulseth tar jo kaka -som Northugs pressetalsmann kritiserer han Senkveld for å ha ansatt henne. Hvis Northug & co synes dette er et problem, hadde vel de enkleste løsningen vært om han tok en prat med kjæresten sin om det på privaten? Men det er vel enklere å skylde på andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lært hvordan tilslørte bondepiker egentlig skal lages -eplemousse med calvados, eplekompott og eplesorbet, i tillegg til brødsmuler og krem *smiler fortsatt som Cheshire-katten*

Og Frank Kjosås er helt nydelig som storøyd, naiv 12-åring med hestehale, men det overrasket jo ingen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at du en gang nevnte at du har laget taco med linser. Hva slags linser brukte du? Og hvordan gjorde du det?

*tacosulten*

Gamalt innlegg, men eg lagar taco med bønnestuing når eg lagar vegetartaco. Brune bønner, tacokrydder og litt vatn kokast mørt før det mosast. Lagar guacamole til. Nam, nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så nerder utvider man sin kunnskap igjen...

I anledning vinterferien koser jeg meg med youtube på jobb, og da er jo veien kort til N2N-kjøret. Dermed kom jeg på jeg aldri fikk somlet meg til å undersøke noe mer om hva Jon Bleiklie Devik har spilt i før -de andre skuespillerne har jeg jo noenlunde oversikt over hva og hvor jeg har sett dem i før, men han var helt ukjent for meg. Eller ikke... En tng er at det viser seg at jeg har sett ham i mindre roller i Hamlet og Singin' in the rain, men mannen spilte jo Enjolras i Les Mis på Oslo Nye! Hvordan kan jeg ikke huske det? :klo:

Dermed havnet jeg tilbake på youtube, hvor det faktisk ligger en god del lydklipp fra den forestillingen. Og etter å ha hørt bl.a. denne  er jeg enda mer lykkelig enn før over at det var Hans Marius Hoff Mittet (kan ikke alle slutte å bruke alle mellomnavnene sine? Det blir så mye å skrive...) og ikke Christian Ingebrigtsen som spilte Marius den dagen vi så den. Han har virkelig ikke stemme til en så stor musikalrolle.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte han virkelig der? Jøssenavn. Det fikk ikke jeg med meg. Flink fyr, da. Men han bør skaffe seg mindre gale damer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, han har litt å lære der :ler:

Men godt å se at det ikke bare var min hukommelse som ikke var på topp... Stor rolle, flott stemme -jeg pleier jo å huske sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant, jeg fant -en teaterdatabase :hoppe: Riktignok oppdateres den ikke lenger (hei, Nasjonalbiblioteket, jeg kan godt ta den jobben... :jepp: ), men slett ikke dum. Jeg oppdaget at Det Norske Teatret og jeg ser ut til å ha 25-årsjubileum i høst -det bør jo feires :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg aner ikke hvem dere snakker om, og tør ikke åpne linker når jeg er på jobb. Men jeg blir jo entusiastisk bare av å lese her jo. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måns Zelmerlöw blir ny programleder i Allsång.....

Da har de vel sikret seg en ny generasjon med tilhengere :fnise: Han har pådratt seg litt programledererfaring etterhvert, så det kan jo bli bra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvem dere snakker om, og tør ikke åpne linker når jeg er på jobb. Men jeg blir jo entusiastisk bare av å lese her jo. :hoppe:

Her er alle lenker kvalitetssikrede :ler:

Unge Zelmerløvs nye jobb er forsidenytt på svensk tekst-tv -jeg gaulet Stockholm i mitt hjärta og drømte meg til Skansen med så stor innlevelse at jeg ble litt overrasket da jeg så opp og det var snø på hustakene... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...