Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Har ikke hørt den, men leste boken etter å ha sett musikalen første gang..... og ja, jeg vet dette spørsmålet ikke var stilet til meg. :fnise:

Jeg lurte et øyeblikk på å legge den inne hos deg også, men jeg tenkte at du sikkert fikk den med deg her også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurte et øyeblikk på å legge den inne hos deg også, men jeg tenkte at du sikkert fikk den med deg her også :ler:

Utrolig hvordan sånne radarer virker gitt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Jeg blir overhodet ikke lei meg. Jeg har aldri sagt at jeg kan synge. Jeg har alltid vært tonedøv, så kritikken bryr jeg meg ingenting om, sier hun med et smil.

Men å delta i MGPhørtes ut som en god idé? :klo:

Andre er heldigvis ikke tonedøve :strix: For en konsert og for en mann -som sang fra både Tosca og Les Mis :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo så vidt jeg vet fortsatt tilknyttet det teateret, så det burde man jo. Og da fortrinnsvis i samspill med en viss trønder... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ærlig talt...

Uansett hva man mener om Christer Falck (hva gjør han som gjestedommer i en modellkonkurranse?) og hvor absurd det er å kalle denne jenta lubben -hvis man er så nærtagende og sart, har man svært lite å gjøre i denne typen realityprogram. For ikke å snakke om i modellbransjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...