Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dette tilfellet så passer den kommentaren til deg også.... :nigo:

Han er året yngre enn meg -det gjør meg ikke gammel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er året yngre enn meg -det gjør meg ikke gammel :fnise:

Han ser mye yngre ut. :fnise: OK da, så er du bare halvgammel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er halvgammel i forhold til ham, vil det jo si at du er eldgammel i fohold til meg -og ham... Lyst til å revurdere konlusjonen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg er halvgammel i forhold til ham, vil det jo si at du er eldgammel i fohold til meg -og ham... Lyst til å revurdere konlusjonen din?

Kan eldgammel gi fordeler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at du en gang nevnte at du har laget taco med linser. Hva slags linser brukte du? Og hvordan gjorde du det?

*tacosulten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små grønne linser som jeg vannet ut en liten stund og slang oppi tomatsausen, så vidt jeg husker. Det er en typisk maten-blir-til-mens-jeg-kokkelerer-oppfinnelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Jeg får bare prøve meg fram med andre ord. Jeg får sikkert til noe som funker som erstatning for kjøttdeigen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært en veloppdragen datter og ringt min mor på morsdagen -omhyggelig lagt til pause i Pirates-filmen :fnise:

Snart vaffel-tid :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror forresten det var denne filmen jeg så i Trondheim, med en litt for liten unge i nabosetet "Pappa, hvem er det?" "Pappa, hvorfor gjorde han sånn?" "Pappa, hva skjedde nå?" Jeg sukket veldig høyt og demonstrativt, faren tok et hint og hysjet på sønnen, noen minutter senere var det på'n igjen. :rolleyes: Jeg hadde veldig lyst til å belære litt om at når aldergrensen sier "Tillatt fra 7 år, anbefalt ungdoms/voksne", betyr det ikke nødvendigvis at de kan bli redde, men at de ikke forstår noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...