Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lyngbø og Hærland kommer igjen på fredag. :hoppe: Da blir din søte kjemiker å se igjen. :hjerte:

Skal jeg på TV? :klø:

(Rosalie = den søte kjmikeren. Eller?)

:fnise: Men åååå, det programmet er jo så morsomt! :strix:

Endret av Rosalie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg på TV? :klø:

(Rosalie = den søte kjmikeren. Eller?)

:fnise: Men åååå, det programmet er jo så morsomt! :strix:

Men du er vel ikke Daria's søte kjemiker, men O-P sin..... :fnise: Eller er han villig til å dele?

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nå er Rosalie både en søt kjemiker og et gode? :fnise: Forøvrig er det ingen kjemiker med i programmet, men fysikeren der kan godt få være privatlærer hos meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer meg på, som stalkeren sa... Mimi-pcer ser så små ut, men det er kanskje en vanesak? :vetikke: De er jo praktiske når de ikke er i bruk, eller når man skal på tur. Og så mange fine farger... *enkel sjel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med min 11" pc. Fordelen med den framfor de med 10" er at jeg får hele bildet på skjermen og slipper å scrolle sidelengs for å få med alt. Men jeg ville ikke hatt den som eneste pc. For den er litt treg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt & dag har nominert Next to normal til Årest scenekunst-prisen -stem, stem!

Frank Kjosås imponerer dessuten så til de grader at vi får en fornyet tro på at det går an å forelske seg i gutter under 1.60.

:fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en sprø ultrakonservativ amerikansk sekt uten gangsyn, i det store og hele nokså tragisk. Men altså:

De mener nesten alle tragedier i verden er knyttet til samfunnets økende aksept for homofili, men fordømmer også andre grupper som katolikker, jøder, muslimer, svensker og Canada.

All verdens tragedier skyldes svenskene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...