Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Årets julekjole

Jeg skulle bare bort på senteret for å hente et par pakker (klespakker, med en kjole til *hysjda* og én støvel... :sur:), også var det så lite folk, så jeg skulle bare ta en liten tur og kikke etter julegaveinspirasjon og sånn, også hang den der og ropte og ville så gjerne være med hjem, også passet den og... Jaja, sånn gikk det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig er det bevist! Heller ikke Jo Nesbø er god i alt :fnise:

Det siste kommer kanskje ikke av nøkternhet, men som et resultat av at Nesbø aldri er et førstevalg som sjåfør. Han er rett og slett ganske dårlig. En ripe i lakken - for en mann som tilsynelatende er god til det meste han prøver seg på, om det er som fotballspiller, finansanalytiker, musiker, krimforfatter eller barnebokforfatter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde eksklusivt selskap på teatret i går -plutselig reiste alle seg, og så inntok kongeparet losjen. Litt forvirring da de kom inn etter pausen -tilsa etiketten at vi skulle reise oss nå også? Omtrent halve salen reise seg litt nølende, og etter kongens lattermilde uttrykk å dømme, kunne vi sikkert blitt sittende :fnise:

Men du vet du har hatt en god dag på jobben når du får kongelig stående applaus...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da synes jeg jo at du, som har blitt utnevnt til Diva, burde fått plass i losjen sammen med de kongelige. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde langt bedre plasser enn de konglige. Vi satt midt på rad 4. (jeg har lovet på tro og ære og aldri mer kjøpe så dårlige plasser :engel: ), mens kongelosjen jo er helt inntil siden. Så at de flere ganger måtte bøye seg frem for å se det som skjedde på scenen.

Vi hadde bare 2 meter homsepatrulje foran oss. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artige typer på raden foran ja... :fnise:

Jeg satt rett bak en snodig mann på konserten i går. Han beklagde at han som var så stor hadde plassen rett foran meg (men det var ikke noe problem altså). Og i samme slengen kunne han fortelle at han alltid kjøpte to billetter til konsertene, for da hadde han et sete å legge jakka si på - og slapp garderobekø etterpå... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am not a lean mean spitting machine

=

Jeg er ikke en tøff og sulten spyttemaskin

Sulten?? Hva går disse Simpson-oversetterne på? :murvegg:

Seminardag i dag -gløgg, pepperkaker og mandariner, boksalg (Jeg fant bind to av Mummitegneseriene! :hoppe: Pluss to bøker til og en cd til Lille Ville -Kim Larsen synger barnesanger :nigo: Og alt til den uhyrlige sum av 130 kr...) og spekemat til lunsj, samt skravling med gamle kjente. Jo, også var det visst noe faglige greier innimellom...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at du må ligge rett ut op sjeselongen og drikke te, spise sjokolade og høre se på Frank Kjosås hele helgen etter en så utmattende dag, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...