Skravla Skrevet 3. november 2010 #1561 Del Skrevet 3. november 2010 Dessuten oppdaget jeg at det er Paul Ottar Haga som spiller Long John Silver i Skatten på Sjørøverøya -mitt indre barn gleder seg Jeg skal på N2N for fjerde og femte gang.... billettene er bestilt. Men vurderer også en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. november 2010 #1562 Del Skrevet 3. november 2010 Dessuten oppdaget jeg at det er Paul Ottar Haga som spiller Long John Silver i Skatten på Sjørøverøya -mitt indre barn gleder seg I KNOW!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. november 2010 #1563 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg vurderer for øvrig også en N2N-forestilling til før jul. Så åpen for forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. november 2010 #1564 Del Skrevet 3. november 2010 Blir noen timer på teateret i mitt hjerte neste år også gitt. Og DA skal unge Werther beskues...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. november 2010 #1565 Del Skrevet 3. november 2010 Han med karamellene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. november 2010 #1566 Del Skrevet 3. november 2010 Blir noen timer på teateret i mitt hjerte neste år også gitt. Og DA skal unge Werther beskues...... Han med karamellene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. november 2010 Forfatter #1567 Del Skrevet 4. november 2010 Blir noen timer på teateret i mitt hjerte neste år også gitt. Og DA skal unge Werther beskues...... Jeg likte også det som sto (tror det var i den artikkelen det sto? Eller så var det et annet sted...) om den planlagte ombyggingen av foajeen i sommer -nå blir det restaurant og bar der, så man kan få en ekte helaften på teatret. Det ble også antydet noe om en bokhandel -jeg har jo i kundeundersøkelse tidligere antydet hva jeg synes de kan selge der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. november 2010 Forfatter #1568 Del Skrevet 4. november 2010 Misunnelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. november 2010 #1569 Del Skrevet 4. november 2010 Det sto vel igrunnen Daria på det fatet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 4. november 2010 #1570 Del Skrevet 4. november 2010 Dere er så deilig teaternerdete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. november 2010 #1571 Del Skrevet 4. november 2010 Dere er så deilig teaternerdete. JAAAAAAEEEEEE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. november 2010 Forfatter #1572 Del Skrevet 4. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. november 2010 #1573 Del Skrevet 4. november 2010 Å, det fatet skulle jo du ha hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 4. november 2010 #1574 Del Skrevet 4. november 2010 For et utrolig stilig fat! Og morsom url... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. november 2010 Forfatter #1575 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Fikk fem bøter på en time. Hvorfor er dette en nyhetssak? De kunne åpenbart hverken lese skilt eller andre ting (jeg har hverken bil eller lappen, men systemet med piggdekkoblat kjenner jeg da til likevel), og fikk rettmessig svi for det. Hadde det vært meg, ville jeg nok ligget litt lavt med mine tabber -jeg ville hvertfall ikke posert i riksdekkende avis med full navn og bilde -"Se, så dum jeg er! *fnis* " Endret 5. november 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 5. november 2010 #1576 Del Skrevet 5. november 2010 Kanskje jeg skal gå ut i avisa med min bot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. november 2010 #1577 Del Skrevet 5. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. november 2010 Forfatter #1578 Del Skrevet 7. november 2010 Herlig kveld Først nydelig middag på Posthallen -har ikke vært der før, men kommer nok gjerne igjen Deretter til Edderkoppen og Raske menn, opg halvannen times latterkramper. Men jeg skjønner ikke helt de som hadde med seg barn dit -det er ikke akkurat barnevennlig, her var det groviser og banning i lange baner, og litt full frontal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallis Skrevet 7. november 2010 #1579 Del Skrevet 7. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. november 2010 #1580 Del Skrevet 8. november 2010 Full frontal! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå