Sauen Shaun Skrevet 30. oktober 2010 #1541 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja, og da må Sauen sette av tid til å si hei til en potet også. Ja, hvis det blir tur til våren, så håper jeg med at Poteten også har tid til å møte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Potet Skrevet 30. oktober 2010 #1542 Del Skrevet 30. oktober 2010 Poteten har tid til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. oktober 2010 #1543 Del Skrevet 31. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. november 2010 Forfatter #1544 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Sett hos flere på facebook: Halloween for voksne: Kle deg i finstasen, ta med et tomt vinglass (et stort et) og gå rundt i nabolaget og ring på. Når folk åpner døra, strekker du fram glasset og sier: "Hallooo, vin?" Naboer, dere tar vel i mot meg neste år? Vet ikke hvem jeg helst vil ha på døra -(u)utkledte snørrunger med godisbøtte eller lett beduggede naboer med vinglass...? Endret 1. november 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. november 2010 #1545 Del Skrevet 1. november 2010 Tenker mine beduggede naboer blir lykkelige når jeg sjenker opp glasset deres med alkoholfri rosèvin da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. november 2010 Forfatter #1546 Del Skrevet 1. november 2010 Saft, tenker jeg -eller druejuice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. november 2010 Forfatter #1547 Del Skrevet 1. november 2010 — Dette er det groveste inngrepet mot ytringsfriheten på mange, mange år. Arve Juritzen lever åpenbart i sin egen lille rosa verden hvor alle er snille og alt er perfekt hvis det at han ikke får utnytte en etablert merkevare for å selge bøkene sine er et grovt inngrep mot ytringsfriheten. Kan noen ta på seg å realitetsorientere den mannen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. november 2010 #1548 Del Skrevet 1. november 2010 Nei, jeg gidder ikke bruke min dyrebare tid på å fortelle ham om livets realiteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. november 2010 #1549 Del Skrevet 1. november 2010 Har han noen gang vært realitetsorientert? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. november 2010 Forfatter #1550 Del Skrevet 1. november 2010 Sannsynligvis ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. november 2010 #1551 Del Skrevet 1. november 2010 Huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. november 2010 #1552 Del Skrevet 1. november 2010 Men jeg forstår ikke helt hvorfor ikke Kraft Foods ikke ser på det som positiv reklame altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. november 2010 Forfatter #1553 Del Skrevet 1. november 2010 Det kan jo være de hadde gjort det hvis de hadde fått en forespørsel før boka ble trykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2010 #1554 Del Skrevet 1. november 2010 Ja, det er jo fin reklame for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. november 2010 #1555 Del Skrevet 2. november 2010 *spent på hva du synes* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. november 2010 #1556 Del Skrevet 3. november 2010 BÆÆÆÆ!!! *innom og hilser på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. november 2010 Forfatter #1557 Del Skrevet 3. november 2010 Høstprogrammet i Nynorskland er også avslørt allerede -Herborg Kråkvik står jeg nok over, men jeg gåter jo ikke over at Next to normal får en ny runde (at jeg kommer til å gråte i salen er jo en annen sak...). Mulig Peter Pan-rekorden med 6 forestillinger står for fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. november 2010 #1558 Del Skrevet 3. november 2010 Høstprogrammet i Nynorskland er også avslørt allerede -Herborg Kråkvik står jeg nok over, men jeg gåter jo ikke over at Next to normal får en ny runde (at jeg kommer til å gråte i salen er jo en annen sak...). Mulig Peter Pan-rekorden med 6 forestillinger står for fall... Ååååååååå!!! Skal ikke du på gang nr 5 nå før jul allerede, da? Husk at jeg er blitt sånn nynorksvenn, da, og vil være med deg på slike venneting (tø'kke gå aleine, nei...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. november 2010 Forfatter #1559 Del Skrevet 3. november 2010 Gang nummer 5 i desember, og jeg teller på knappene om det ikke må bli enda en gang... Har sanger derfra på hjernen konstant, i en salig blanding av norsk og engelsk. Det har hendt at jeg har hørt på cden og stusset et øyeblikk på de ikke synger på norsk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. november 2010 Forfatter #1560 Del Skrevet 3. november 2010 Dessuten oppdaget jeg at det er Paul Ottar Haga som spiller Long John Silver i Skatten på Sjørøverøya -mitt indre barn gleder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå