Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en første gang for alt -i dag har Lille Ville og jeg hatt vår første telefonsamtale :mobil: Ikke like lett å skjønne alt, men hun hadde både lagt puslespill -også det med Mummitrollet som jeg kjøpte i Finland i sommer -og vasket håret i dag :ler: Telefonkoden er knukket, neste steg blir å lære seg å ringe... :fnise:

Dessuten har jeg for første gang kjøpt banansaus -som i saus med banan, ikke saus for banan. Jeg innbiller meg at den skal brukes til woking og annet gøy. Man må jo finne noe nytt å teste ut når man finner en stor butikk med asiatiske vare :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er hun nå? Hadde masse telefonsamtaler med ene nevøen min... han elsket å skravle i telefonen og knekte koden tidlig.

Banansaus???? Kjenner jeg er litt skeptisk nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du ha et åpent sinn...

Skravlebøtta er 2 år og 10 måneder -det påstås at hun minner om sin mor og sin tante også når det gjelder et velutviklet snakketøy :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du ha et åpent sinn...

Skravlebøtta er 2 år og 10 måneder -det påstås at hun minner om sin mor og sin tante også når det gjelder et velutviklet snakketøy :fnise:

Da A var på den alderen, så ble jeg forhørt om barnetv.... og stakkars meg om jeg ikke hadde sett. Han gjennomskuet meg med en gang.

*åpent sinn*

Og ang. talegaver, så vil jeg tro at det er flere enn mamma og tante sine gener som har samlet seg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne små skravlebøtter er herlige. :hjerte:

Og jeg får snart stor asiatisk dagligvare ved kjøpesenteret. Gleder meg, men føler vel at banansaus ikke kommer til å bli det første nye jeg skal prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er ørlite skeptisk til denne banansausen, men er åpen for å prøve om du nå inviterer på middag. :nigo:

Jeg kjenner et annet lite troll på 2,5 år som også elsker å skravle i telefonen. Hun tok plasttelefonen sin en dag, ringte ut (enerverende lyd :glare: ) og skravlet og skravlet. "Ja! Nei! Det vet jeg ikke! Nei, det kan jeg ikke! Det skal jeg ikke!"

Jeg spurte etterpå hvem hun pratet med. Jo, det var bestemor. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leketelefoner til besteforeldre er velkjent, ja :ler:

Ingen som har tro på banansausen min :jolie:

Ikke at jeg blir overrasket om det viser seg å være fullstenig uspiselig, men til 15 kr for en flaske må man jo prøve... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om den ikke må få et eget blogginnlegg :fnise: Sjekket forresten statistikken min -lurer litt på om h*n som googlet "nakent bryst" og havnet hos meg ble litt skuffet :rulle:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det er en første gang for alt -i dag har Lille Ville og jeg hatt vår første telefonsamtale :mobil: Ikke like lett å skjønne alt, men hun hadde både lagt puslespill -også det med Mummitrollet som jeg kjøpte i Finland i sommer -og vasket håret i dag :ler: Telefonkoden er knukket, neste steg blir å lære seg å ringe... :fnise:

Dessuten har jeg for første gang kjøpt banansaus -som i saus med banan, ikke saus for banan. Jeg innbiller meg at den skal brukes til woking og annet gøy. Man må jo finne noe nytt å teste ut når man finner en stor butikk med asiatiske vare :jepp:

Så rart at du hadde kjøpt Mummi-puslespill ;)

Banansaus :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen ble litt mer innholdsrik enn planlagt... Helt fram til torsdag ettermiddag var den eneste planen jeg hadde konsert i konserthuset fredag kveld, og ellers bare subbe rundt hjemme. Så tok en kollega kontakt torsdag -hun hadde noen ekstra billetter til Next to normal lørdag -og sånt blir det jo teaterplaner av, sammen med Rosalie og søster. I stedet for å dra hjem etter teateret ble jeg med søster hjem og var der til etter barne-tv søndag (ikke lenge nok for Lille Ville -Jeg vil at du skal være her hos meg!), og grunnet søndagsruter og buss for tog brukte jeg intet mindre enn 3 timer hjem -og fikk god tid til å tenke på hvor greit det hadde vært å bo litt nærmere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...