Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Noen har lurt meg! :jolie: Jeg hadde planene klare om å få sett Køntrilåvv på Det Norske Teatret på lørdag, og jeg kan banne på at jeg har sjekket både dato og tidspunkt flere ganger, men plutselig er siste forstilling i morgen. Jeg synes det er dårlig gjort å ikke varsle meg om sånne endringer...

Unge Werther er utsolgt..... :sukk: *treig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er uten tvil en av de mest bisarre konstellasjonene som har delt scene i Norge.

Det tror jeg på... At de har mye felles privat trenger ikke bety at de har et strålende grunnlag for et felles show *står over*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg på... At de har mye felles privat trenger ikke bety at de har et strålende grunnlag for et felles show *står over*

Da vil jeg heller bruke penger på Raske menn på Edderkoppen. De VET man hører sammen på scenen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Og man slipper både selvhjelps-prat og voksenpop... :fnise: Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg heller bruke penger på Raske menn på Edderkoppen. De VET man hører sammen på scenen. :nigo:

Får jeg være med? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg være med? :sjenert:

Det kan jo sikkert la seg ordne.

Jeg orker ikke så mye planlegging nå før over helgen.... må skaffe meg full oversikt over høsten først. Planlegging blir litt nedprioritert mens huset er fullt av folk. Men nå reiser "samboer" for godt på fredag, weekend-gjester rykker inn og fra søndag er jeg alene igjen.

Jeg og "sambo" snakket litt om det i går og vi var skjønt enige om at det hadde vært fine 3 uker, men det skulle bli godt å få være alene igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo sikkert la seg ordne.

Jeg orker ikke så mye planlegging nå før over helgen.... må skaffe meg full oversikt over høsten først. Planlegging blir litt nedprioritert mens huset er fullt av folk. Men nå reiser "samboer" for godt på fredag, weekend-gjester rykker inn og fra søndag er jeg alene igjen.

Jeg og "sambo" snakket litt om det i går og vi var skjønt enige om at det hadde vært fine 3 uker, men det skulle bli godt å få være alene igjen. :ler:

Det skjønner jeg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre uker er lenge å ha besøk, uansett hvem det er snakk om.

:Nikke:

Ja, men da planlegger vi over helgen, da. Tror du har strammere program enn meg nå i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det så jo overhodet ikke absurd med "gammelt" kropsspråk når de var uten sminke og kostymer... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Ja, men da planlegger vi over helgen, da. Tror du har strammere program enn meg nå i høst.

Det er en deal...... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jo overhodet ikke absurd med "gammelt" kropsspråk når de var uten sminke og kostymer... :fnise:

I know! :ler:

Det er en deal...... :hoppe:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...