Skravla Skrevet 6. oktober 2010 #1421 Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen har lurt meg! Jeg hadde planene klare om å få sett Køntrilåvv på Det Norske Teatret på lørdag, og jeg kan banne på at jeg har sjekket både dato og tidspunkt flere ganger, men plutselig er siste forstilling i morgen. Jeg synes det er dårlig gjort å ikke varsle meg om sånne endringer... Unge Werther er utsolgt..... *treig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. oktober 2010 #1422 Del Skrevet 6. oktober 2010 En liten trøstevideo til treigingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. oktober 2010 #1423 Del Skrevet 6. oktober 2010 En liten trøstevideo til treigingene. http://www.youtube.com/watch?v=NLinoxaJ9rs Den skal jeg se i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. oktober 2010 #1424 Del Skrevet 6. oktober 2010 Må få kjøpt ny billett jeg, også, kjenner jeg. *addict* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. oktober 2010 #1425 Del Skrevet 7. oktober 2010 Konstruert, rart og litt klamt. Det tror jeg så gjerne..... Lars Monsen og Trine Rein hører liksom ikke sammen på en scene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #1426 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dette er uten tvil en av de mest bisarre konstellasjonene som har delt scene i Norge. Det tror jeg på... At de har mye felles privat trenger ikke bety at de har et strålende grunnlag for et felles show *står over* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. oktober 2010 #1427 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det tror jeg på... At de har mye felles privat trenger ikke bety at de har et strålende grunnlag for et felles show *står over* Da vil jeg heller bruke penger på Raske menn på Edderkoppen. De VET man hører sammen på scenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #1428 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Og man slipper både selvhjelps-prat og voksenpop... Endret 7. oktober 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #1429 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. oktober 2010 #1430 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hvorfor er det så lenge siden jeg har vært her inne?? :klø: Jaja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 7. oktober 2010 #1431 Del Skrevet 7. oktober 2010 Da vil jeg heller bruke penger på Raske menn på Edderkoppen. De VET man hører sammen på scenen. Får jeg være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. oktober 2010 #1432 Del Skrevet 7. oktober 2010 Får jeg være med? Det kan jo sikkert la seg ordne. Jeg orker ikke så mye planlegging nå før over helgen.... må skaffe meg full oversikt over høsten først. Planlegging blir litt nedprioritert mens huset er fullt av folk. Men nå reiser "samboer" for godt på fredag, weekend-gjester rykker inn og fra søndag er jeg alene igjen. Jeg og "sambo" snakket litt om det i går og vi var skjønt enige om at det hadde vært fine 3 uker, men det skulle bli godt å få være alene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #1433 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tre uker er lenge å ha besøk, uansett hvem det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. oktober 2010 #1434 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det kan jo sikkert la seg ordne. Jeg orker ikke så mye planlegging nå før over helgen.... må skaffe meg full oversikt over høsten først. Planlegging blir litt nedprioritert mens huset er fullt av folk. Men nå reiser "samboer" for godt på fredag, weekend-gjester rykker inn og fra søndag er jeg alene igjen. Jeg og "sambo" snakket litt om det i går og vi var skjønt enige om at det hadde vært fine 3 uker, men det skulle bli godt å få være alene igjen. Det skjønner jeg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 7. oktober 2010 #1435 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tre uker er lenge å ha besøk, uansett hvem det er snakk om. Ja, men da planlegger vi over helgen, da. Tror du har strammere program enn meg nå i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. oktober 2010 #1436 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tre uker med besøk er lenge ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #1437 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det så jo overhodet ikke absurd med "gammelt" kropsspråk når de var uten sminke og kostymer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. oktober 2010 #1438 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja, men da planlegger vi over helgen, da. Tror du har strammere program enn meg nå i høst. Det er en deal...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. oktober 2010 #1439 Del Skrevet 7. oktober 2010 Må sjekke videoene hjemme..... ikke tilgang her på jobb. (Og det er kanskje like greit ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 7. oktober 2010 #1440 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det så jo overhodet ikke absurd med "gammelt" kropsspråk når de var uten sminke og kostymer... I know! Det er en deal...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå