Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Partnair-ulykken i 1989 var tema på Air Crash Investigation i dag. Jeg husker selve ulykken, men ikke så mye av det som ble oppdaget etterpå (jeg var 9, jeg mistet fort interessen...), så det var ganske interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partnair-ulykken i 1989 var tema på Air Crash Investigation i dag. Jeg husker selve ulykken, men ikke så mye av det som ble oppdaget etterpå (jeg var 9, jeg mistet fort interessen...), så det var ganske interessant.

Ser ikke sånne program jeg. :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en måte høres det veldig deilig ut å klare seg uten, men jeg ville nok savnet det -hvertfall nrk og tv2. Jeg har rundt 30 kanaler, men det er egentlig ikke så mange jeg ser på (hvertfall ikke noe jeg ikke kunne klart meg fint uten..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV ville jeg nok ikke klart meg uten. Er ikke så veldig glad i å se film på PC. Men med rundt 40 TVkanaler + rundt 40 musikkanaler (ikke bilde) og rundt 10 radiokanaler..... og det er kanskje 10 jeg ser på jevnlig.....

Men ikke ta TV'n min......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halleluja! :pls: Og i går leste jeg en artikkel som framhevet viktigheten av matglede, ikke bare riktige næringsstoffer. Kanskje pendelen har begynt å svinge? Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halleluja! :pls: Og i går leste jeg ensrtikkel som framhevet viktigheten av matglede, ikke bare riktige næringsstoffer. Kanskje pendelen har begynt å svinge?

Jepp... og ut fra alle foredrag jeg har hørt (ved Ullevål, NIMI og Aker) så er hverdagsaktivitet og en økning av denne, viktigere enn trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på Ullevål brukte følgende eksempel:

Om man satt i sofaen foran tv'n hele kvelden og brukte fjernkontroll for å skifte kanal, så ville man komme i bedre form av å kaste fjernkontrollen og skifte kanal på gamlemåten. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...