Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt på prosjekt "gå gjennom siste fire ukers post" -en bunke på i underkant av en meter -og snublet over en artikkel i Time om norske fengsler og kriminalpolitikk. Det er litt fascinerende å se Norge gjennom et utenforstående blikk -vi framstår jo som en litt naiv liten idyll, hvor fangene får beskjed om at "Hvis dere skal rømme, så ring oss så vi vet at dere har det bra" :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har begynt på prosjekt "gå gjennom siste fire ukers post" -en bunke på i underkant av en meter -og snublet over en artikkel i Time om norske fengsler og kriminalpolitikk. Det er litt fascinerende å se Norge gjennom et utenforstående blikk -vi framstår jo som en litt naiv liten idyll, hvor fangene får beskjed om at "Hvis dere skal rømme, så ring oss så vi vet at dere har det bra" :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgon! :vinke:

Var i seng før 23 og sov en time ekstra i dag tidlig -det gjorde godt :jepp: Var en smule trøtt i går kveld -og en smule sliten etter å ha herjet med ungene til Grooo. Er ikke vant til sånt :ler: Deiligt vær i går, vi grillet, spiste is og lekte i hagen :sol:

Te, ja -det hørtes ut som en plan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut med kvelden i går. Og det var nydelig temperatur i går. Flere som satt ute til langt på natt i bakgården.... mens dumme meg satt foran PC og ønsket jeg var flink til å rydde....

Men jeg fikk pakket ut det siste fra ferien i går altså... :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips -selv om pcen både har lys og lager lyder, er den ikke en magisk lampe. Det hjelper ikke å ønske foran den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips -selv om pcen både har lys og lager lyder, er den ikke en magisk lampe. Det hjelper ikke å ønske foran den...

Heeeelt sikker?

Og den artikkelen om norske fengsel var rett og slett veldig morsom. Ja, ja jeg kna godt komme fra et Molboland jeg, så lenge jeg har det bra. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! I går fant jeg en ny blogg (The Paris rewiev daily), i dag viser det seg at denne bloggen er startstedet for en pågående diskusjon om Daria (tv-serien, altså, ikke meg... :fnise:) Me like! :jepp:

Where are the Darias?

Daria isn't dead!

In search of Daria: Where have all the snarky tv-teens gone?

Are we afraid of Daria?

Dessuten oppdaget jeg underveis i lesinga at serien endelig er tilgjengelig på dvd :hoppe: Jeg aner en bestilling...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...