meja Skrevet 7. mai 2010 #501 Del Skrevet 7. mai 2010 FREDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #502 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvordan er det mulig å stille så mange spørsmål om yoghurt-forbruk at det tar bortimot en time å svare på dem? :klø: *har fått markedsundersøkelse på mail* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. mai 2010 #503 Del Skrevet 7. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meja Skrevet 8. mai 2010 #504 Del Skrevet 8. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #505 Del Skrevet 8. mai 2010 Lunsj En halvveis avtale om middag i byen med en venninne ser ut til å utgå. Når hun ennå ikke vet når hun er ferdig med andre ærend eller om hun må ha med ungene eller ikke, er det enklere å finne en annen dag. Så kan jeg være effektiv (til meg å være ) husmor istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #506 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg drømte at jeg ble arrestert i natt I forbindelse med en olje-protest-aksjon av noe slag, som resulterte i at en kanne olje ble gjemt under sengen min, og sånt kan man jo ikke ha noe av... Helt udramatisk, jeg var klar over at jeg var skyldig og fant meg i håndjern og politibil uten protester, men min første tanke da jeg våknet var å sovne igjen, så jeg kunne se hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. mai 2010 #507 Del Skrevet 8. mai 2010 Daria, dah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #508 Del Skrevet 8. mai 2010 Men min samvittighet var ren -jeg var jo miljøaktivist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. mai 2010 #509 Del Skrevet 8. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #510 Del Skrevet 8. mai 2010 Er det ufint å påpeke at da Dorthe inntok Gullrute-scene, trodde jeg ved første øyekast at det var en drag queen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 8. mai 2010 #511 Del Skrevet 8. mai 2010 Har ikke sett, så jeg Men jeg må kanskje snoke og se om jeg finner et bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #512 Del Skrevet 8. mai 2010 Blæ, eh...Skavlan...eh... vant for beste programleder. Jeg håpet på Hans Olav Brenner, som dessverre gir seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #513 Del Skrevet 8. mai 2010 Men Anne Lindmo fikk for Store studio (også en jeg savner ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #514 Del Skrevet 8. mai 2010 Oi, så var Sossen Krogh blitt gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mai 2010 #515 Del Skrevet 8. mai 2010 Går det i reprise? Fikk ikke sett det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #516 Del Skrevet 9. mai 2010 Det går sikkert i reprise i formiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mai 2010 #517 Del Skrevet 9. mai 2010 Er det ufint å påpeke at da Dorthe inntok Gullrute-scene, trodde jeg ved første øyekast at det var en drag queen...? Det var min første tanke også.... og resten fikk jeg ikke med meg så mye av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #518 Del Skrevet 9. mai 2010 Du gikk ikke glipp av så mye, jeg zappet stadig vekk. Og Torsdag kveld fra Nydalen er da ikke morsomt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. mai 2010 #519 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg gikk litt frem og tilbake... og fant vel ut at det er ikke mye jeg ser på norske kanaler gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 9. mai 2010 #520 Del Skrevet 9. mai 2010 Vi så på I am Legend i stedet, vi. Tror det var et godt valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå