loffen Skrevet 15. april 2010 #381 Del Skrevet 15. april 2010 Ja! Sammen med flåtten og svineinfluensaen og, og, eh - fett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. april 2010 #382 Del Skrevet 16. april 2010 Livet er farlig. Det er 100 % dødelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. april 2010 Forfatter #383 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg hørte operasjef Paul Curran på radioen i dag tidlig -intervjuet på imponerende godt norsk etter bare et drøyt år i Norge. her kunne enkelte fotballtrenere hatt noe å lære... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. april 2010 #384 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg hørte operasjef Paul Curran på radioen i dag tidlig -intervjuet på imponerende godt norsk etter bare et drøyt år i Norge. her kunne enkelte fotballtrenere hatt noe å lære... Ikke sikkert de har hjernekapasitet til å klare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. april 2010 Forfatter #385 Del Skrevet 16. april 2010 Nå skal du ikke være så fordomsfull, da (og huske at selv om noe er sant, betyr det ikke at det er snillt å si det høyt...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. april 2010 Forfatter #386 Del Skrevet 16. april 2010 Mye interessant vulkanrelatert å lese på nett for tiden. To bekjente på facebook har akkurat meldt seg inn i hhv "STOPP VULKANENE PÅ ISLAND!!" og " Don't Fu** with Iceland, we will close your airports !!" Og forbrukeravisa Dagbladet har tips om hvordan DU best kan vaske aske av bilen: Ikke bruk svamp når du vasker bilen. Det kan lage kunstneriske striper i lakken fordi vulkanasken blir gnidd inn i lakken. Kunstneriske striper, faktisk -jeg ville jo trodd at en kulturformidler (det er jo det de vil være...) som Dagbladet ville vært tilhenger av kunstneriske innslag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. april 2010 #387 Del Skrevet 16. april 2010 Det er utrolig hvordan man kan vende og vri på nyhetene i disse vulkanske tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. april 2010 Forfatter #388 Del Skrevet 16. april 2010 Dette var også en velegnet dag for å komme over denne siden -live oversikt over alle fly som er i lufta i Europa. Scroll ned mot Italia, så ser man hvor det ikke er flyforbud.Fly.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 16. april 2010 #389 Del Skrevet 16. april 2010 Du er her fortsatt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. april 2010 #390 Del Skrevet 16. april 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. april 2010 Forfatter #391 Del Skrevet 16. april 2010 Du er her fortsatt ja Et spøkelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 16. april 2010 #392 Del Skrevet 16. april 2010 Du vart skræmt ja! Kjekt å sjå att noen kjente fjes inne her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 17. april 2010 #393 Del Skrevet 17. april 2010 Wow, se hvem som er innom da :dåne: Koselig å "se" deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 17. april 2010 #394 Del Skrevet 17. april 2010 Kjekt å "se" dere også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. april 2010 #395 Del Skrevet 17. april 2010 Oi... et spøkelse. Så kjekt at du kikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. april 2010 Forfatter #396 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) I dag har jeg vært flyttehjelp, dvs jeg har stort sett gjetet Lille Ville mens alle andre har båret og kjørt og ordnet. Tror jeg bare bar én kasse, til gjengjeld måtte jeg skifte en bleie det ikke akkurat duftet roser av... Søster og jeg fikk sneket oss en tur ned på loppemarkedet rett over veien, hvor jeg -tror det eller ei -kjøpte noen bøker... Stort sett gamle barnebøker -ikludert den ikke-lenger-akkurat-politisk-korrekte historien om negergutten Bongo (om han er fa Kongo skal være usagt...) og ungpikeboken "En duft av den fine verden", hvor en ung jente boppdager at hun er prinsesse og får en ny tilværelse hvor hun overøses med "smykker og flotte toaletter". Jeg mistenker at Toaletter referete til noe annen i 1959... Endret 17. april 2010 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. april 2010 #397 Del Skrevet 18. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. april 2010 Forfatter #398 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har sansen for fotballtrenere som kaller en spade for en spade -som når Haugesndtreneren blir konfrontert med elendig bortestatistikk og i stedet for å komme med flosker om å "se bak resultatene" eller snakke om sjansestatistikk, enkelt og greit konstaterer at de har vært "drita dårlege"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. april 2010 Forfatter #399 Del Skrevet 19. april 2010 I natt sovnet jeg ikke før klokka var over 4, det er litt sent når radion slår seg på 6.30 og man helst skal opp før 7. Jeg tror problemet var at jeg rett og slett satt oppe og så på tv for lenge og bikket over i "så-trøtt-at-jeg-ikke-lenger-er-trøtt"-stadiet, så da leste jeg French Milk og drømte om Paris istedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 19. april 2010 #400 Del Skrevet 19. april 2010 Slitsomt å ikke få sove. Jeg sovnet til normal tid, men var fristet til å ta hele dagen fri i dag og sove lengre. Men jeg kom meg opp og er på jobben. Men jeg går kl 12.30 i dag og det er jo noe å se frem til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå