Gå til innhold

The Daria diaries

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo på samme måte som før -bare skriv inn nickene i boksen.

Skrevet

Strekker seg litt ekstra for oppmerksomhet

De innrømmer i det minste at de driver med forskjellsbehandling... :rolleyes: Hvem av de to som faktisk hadde hatt mest glede av å få gå (og som hadde irritert sine meddeltagere minst), er jo en annen sak.

Skrevet

Det er jo på samme måte som før -bare skriv inn nickene i boksen.

Jo da, men jeg fikk ikke lagre. Men det ser ut som det gikk nå.

Skrevet

Dette ser ut til å være et sted mange er innom.

Opplyser om at Borgen er stengt inntil videre, så får vi se om det blir dagbok eller gjenåpning. :)

Skrevet (endret)

Mottatt. :)

Endret av Jerle
Skrevet (endret)

Jeg digger fredagsshowet til Hærland & Lyngbø :hoppe: Eia kan bare slenge seg i veggen...

Endret av Daria
Skrevet

Eg au!

Også så søøøøt en fysiker, da... Kunne vært cougar med han, gitt! :sikle:

Skrevet

Det programserien hadde jeg ikke tenkt å se en gang... og det er jo hysterisk. :ler:

Har glemt det i dag, men man har da satt på opptak. :nigo:

Skrevet

Eg au!

Også så søøøøt en fysiker, da... Kunne vært cougar med han, gitt! :sikle:

Hvis han stilte som privatlærer, kunne jeg overveie å revurdere min oppfatning av fysikk som kjedelig og uinteressant -jeg kunne faktisk blitt en ivrig student :fnise:

Skrevet

Hadde ikke tenkt å se det jeg heller. Men det ble stående på mens jeg ordnet med pizzaen, så da begynte jeg å høre på. Og merkelig nok står det på enda... :fnise:

Skrevet

Jeg satt er og hørte på Burt Bacharach og strikket ferdig siste erme på lille knirks jakke. Og så har jeg begynt på sokker i samme garn.

Annonse
Skrevet

Og jeg drikker te og spiser sjokkis.

Skrevet

Og jeg er suuuuuuuuuuuuulten!!!!

Skrevet

Hvis han stilte som privatlærer, kunne jeg overveie å revurdere min oppfatning av fysikk som kjedelig og uinteressant -jeg kunne faktisk blitt en ivrig student :fnise:

Han pluss "med blanke ark"-læreren som privatlærere. Jeg hadde dødd på meg som tenåring! :ler:

Skrevet

Jeg satt er og hørte på Burt Bacharach og strikket ferdig siste erme på lille knirks jakke. Og så har jeg begynt på sokker i samme garn.

Den gamle damens fredagskveld... :fnise:

Skrevet

Den gamle damens fredagskveld... :fnise:

:Nikke:

Men det er deilig med en sløvekveld.... spesielt ettersom det er jobbing i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...