Skravla Skrevet 26. august #39181 Del Skrevet 26. august Daria skrev (4 minutter siden): Oooh - gimme! De ermene så litt avanserte ut, da... Uten å ha lest oppskriften, så tror jeg de ser mer avansert ut enn de egentlig er. Om du har lyst til å prøve så kjøper jeg oppskriften. Den passer ikke helt til kroppsfasongen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. august #39182 Del Skrevet 26. august Vi kan jo ha noen helger hos meg til strikking i vinter. ☕ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. august Forfatter #39183 Del Skrevet 26. august Jeg vil jo trenge støttekontakt om jeg skal begi meg ut på noe sånt - fra innkjøp av garn og pinner og steg for steg videre... Det er jo en stil og en fasong som vil og rett inn i klesskapet mitt, jeg har faktisk sett litt etter en kort omslagsstrikkejakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. august #39184 Del Skrevet 26. august Daria skrev (Akkurat nå): Jeg vil jo trenge støttekontakt om jeg skal begi meg ut på noe sånt - fra innkjøp av garn og pinner og steg for steg videre... Det er jo en stil og en fasong som vil og rett inn i klesskapet mitt, jeg har faktisk sett litt etter en kort omslagsstrikkejakke.. Og det er fullt mulig å strikke vanlige ermer. Trenger ikke å være fancy mønster. Jeg sender en dm på hva du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. august Forfatter #39185 Del Skrevet 26. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. august #39186 Del Skrevet 26. august Du kan jo høre med din søster om hun har noe som passer og en god søster-rabatt. Oppskriften er nå i mitt eie.... Og den er på engelsk... Glemte jeg å si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. august Forfatter #39187 Del Skrevet 26. august I det øyeblikket det blir mer avansert enn rett, vrangt og kast vil jeg trenge forklaringer uansett språk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. august #39188 Del Skrevet 26. august Daria skrev (4 minutter siden): I det øyeblikket det blir mer avansert enn rett, vrangt og kast vil jeg trenge forklaringer uansett språk Men det er bare det i denne oppskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. august Forfatter #39189 Del Skrevet 26. august Et godt utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. august #39190 Del Skrevet 26. august Nå gleder jeg meg til vinterens strikkehelger med god mat og masse te. Jeg har jo også en overnattingsplass..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. august Forfatter #39191 Del Skrevet 26. august Jeg ser en plan ta form... Forhåpentligvis en jakke også, men veien dit kan bli en litt mer blandet opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. august #39192 Del Skrevet 26. august Daria skrev (Akkurat nå): Jeg ser en plan ta form... Forhåpentligvis en jakke også, men veien dit kan bli en litt mer blandet opplevelse Vi får til en jakke også. Jeg har planer om en ny jakke i vinter så vi kan strikke sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. august #39193 Del Skrevet 26. august Jeg har trua på at en strikkejakke ser dagens lys etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. august Forfatter #39194 Del Skrevet 26. august Jeg kan hvertfall love at i så fall vil det bli behørig dekket i alle tilgjengelige kanaler - selvskryt vil forekomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet 26. august #39195 Del Skrevet 26. august Herregud! Jakke! Jeg og vil! 😍😍😍😍😻😻😻😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. august Forfatter #39196 Del Skrevet 26. august Du ser den gli rett inn i garderoben din også, ja? Det store spørsmålet er jo farge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet 26. august #39197 Del Skrevet 26. august En meget presis observasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. august #39198 Del Skrevet 26. august Du får ta turen inn for te og strikking 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet 27. august #39199 Del Skrevet 27. august Absolutt! Men hvor finner jeg oppskrift til den jakka? Lenke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. august Forfatter #39200 Del Skrevet 27. august Det kom en mann og tok bilder av rørene mine... Jeg har pleiet omgang med fysikalskes mer eller mindre rørbaserte innretninger, nå har jeg for uvanlighetens skyld to planløse midtukedager på rad (ikke uten sammenheng med at ukas kleenexrelaterte aktiviteter ble unnagjort i går). Mulighetene er mange og varierte, og både vær-, form- og lystavhengige, og burde vil gjerne også komme med noen innspill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå