Daria Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #26361 Del Skrevet 10. oktober 2020 Har vi fått vite hva Kåre Magnus har gjort med fingeren sin...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #26362 Del Skrevet 10. oktober 2020 Eponene og Marius kan heller aldri bli noe fordi han ikke er interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #26363 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, Cata skrev: Den kan i grunnen jeg finne på å kjøpe billett til i så fall. Du vil nok ikke trenge å gå alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. oktober 2020 #26364 Del Skrevet 10. oktober 2020 3 minutter siden, Daria skrev: Hva med brødrene Solli-Tangen i Cosi fan tutte? Ingen protester herfra. Overraskende nok..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. oktober 2020 #26365 Del Skrevet 10. oktober 2020 2 minutter siden, Daria skrev: Har vi fått vite hva Kåre Magnus har gjort med fingeren sin...? Nei.... ikke som jeg har fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. oktober 2020 #26366 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, Daria skrev: Eponene og Marius kan heller aldri bli noe fordi han ikke er interessert... Som i Les Miserables nok er den viktigste grunnen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. oktober 2020 #26367 Del Skrevet 10. oktober 2020 Hun har tydeligvis blitt coachet av Marion Ravn ja.... samme dårlige diksjon som Marion R hadde når hun sang den på scenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #26368 Del Skrevet 10. oktober 2020 Ingeborg helt klart på hjemmebane - men litt tendenser til skriking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #26369 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, Skravla skrev: Hun har tydeligvis blitt coachet av Marion Ravn ja.... samme dårlige diksjon som Marion R hadde når hun sang den på scenen. Den teksten kan jeg så godt at jeg hører hvert ord uansett Å puste Marion Ravn i nakken er vel ikke akkurat det høyeste trinnet på musikalstigen... *slem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. oktober 2020 #26370 Del Skrevet 10. oktober 2020 5 minutter siden, Daria skrev: Du vil nok ikke trenge å gå alene... Not on my own? 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. oktober 2020 #26371 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, Daria skrev: Den teksten kan jeg så godt at jeg hører hvert ord uansett Å puste Marion Ravn i nakken er vel ikke akkurat det høyeste trinnet på musikalstigen... *slem* Vi får være slemme sammen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #26372 Del Skrevet 10. oktober 2020 Emil fikk kveldens første 6'er av nrks anmelder - som skriver at Emil kjører double whammy med Frank Sinatra i kveld. Jeg har aldri hørt Sinatra gjøre den (og jeg har hørt ganske mange versjoner). En Les Mis-oppsetning med Ingeborg som Eponine og Marion som Fantine bør friste med noe ganske stort i andre roller - og at Marion aldri har hørt om Dear Evan Hansen sier vel litt om at hun ikke er så utpreget musikal-ekspert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #26373 Del Skrevet 10. oktober 2020 3 minutter siden, Cata skrev: Not on my own? 😳 Ikke med mindre du gjerne vil, selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #26374 Del Skrevet 10. oktober 2020 Ikke at jeg er musikal-nerd eller noe, men jeg har nettopp googlet for å få bekreftet at Vegard har gipsen på feil hånd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. oktober 2020 #26375 Del Skrevet 10. oktober 2020 2 minutter siden, Daria skrev: Emil fikk kveldens første 6'er av nrks anmelder - som skriver at Emil kjører double whammy med Frank Sinatra i kveld. Jeg har aldri hørt Sinatra gjøre den (og jeg har hørt ganske mange versjoner). En Les Mis-oppsetning med Ingeborg som Eponine og Marion som Fantine bør friste med noe ganske stort i andre roller - og at Marion aldri har hørt om Dear Evan Hansen sier vel litt om at hun ikke er så utpreget musikal-ekspert... Kanskje Marion R forsøkte seg på en Solveig Kringlebotn..... Men det er ikke helt sikkert at Ingeborg og Marion gir meg lyst til å se den oppsetningen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. oktober 2020 #26376 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, Daria skrev: Ikke at jeg er musikal-nerd eller noe, men jeg har nettopp googlet for å få bekreftet at Vegard har gipsen på feil hånd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #26377 Del Skrevet 10. oktober 2020 -Du forandrer deg hver gang du er på scenen. Mona, det kalles å være skuespiller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #26378 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, Skravla skrev: Bare se *har rett* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. oktober 2020 #26379 Del Skrevet 10. oktober 2020 4 minutter siden, Daria skrev: Bare se *har rett* Jeg vet du har rett..... men bare du googler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #26380 Del Skrevet 10. oktober 2020 Virker nesten usannsynlig at hun ikke har gjort dette før ...skriver nrks anmelder om Ingeborg. Han har ikke fått med seg at dette er hjemme-genren hennes...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå