Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Vi har jo noen potensielle kandidater til Darwin Awards her...

Sitat

Den republikanske senatoren Mike Lee fra Utah var en av dem som lørdag 26. september deltok på feiringen av Amy Coney Barretts nominasjon som ny dommer i amerikansk høyesterett.

En video viser at Lee klemte flere personer på arrangementet. Nå er han smittet.

Senatoren hadde ikke på seg ansiktsmaske og overholdt heller ikke god avstand til andre.

Han var ikke alene om å klemme på deltakere under arrangementet. Tidligere New Jersey-guvernør Chris Christie er også filmet mens han klemmer på personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke at jeg er barnslig eller noe, men synes av en utenlandsk bil med registreringsnummer KUK kan ha fått meg litt å le på åpen gate på vet fra butikken... :plystre: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medpassasjer 1) Drar munnbindet ned for å drikke.

Medpassasjer 2) Prater ivrig i mobilen, ikke et munnbind i sikte.

Det er flere med enn uten nå, men det er ikke alle som helt har skjønt poenget, på den ene eller andre måten...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lørdagskveld uten live-oppdateringer fra Stjernekamp her inne? Må jeg faktisk se episoden selv? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårda bud :ler: Sånn går det når Skravla og jeg tilbringer lørdagskvelden i samme rom...

Forøvrig forutsa jeg både alle tre med færrest stemmer og hvem som faktisk røk ut :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Roadrunner skrev:

En lørdagskveld uten live-oppdateringer fra Stjernekamp her inne? Må jeg faktisk se episoden selv? :klo:

Jeg ble også forbauset over den øredøvende tausheten (her inne). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skulle ikke tro at om man satte en tidligere statsråd og en tidligere Sian-leder opp mot hverandre, var det sistnevnte som ville komme best ut av det, men her er vi altså. Etter drapet på Sian-aktivisten i Kristiansand er eks-justisminister Per-Willy Amundsen i full gang med å spekulere i at dette er det voldsvenstre (sic) som står bak, mens en tidligere leder av Sian uttaler at han har vondt for å tro at det er en sammenheng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Glimt har murt igjen sekken bak. 

Ja da, så... :ler: Ole Martin Årst påstår at det er et Tromsø-uttrykk, hans kommentator-kollegaer er like skeptiske som meg... :ball:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger litt med på denne 113-serien på nrk. - en viss fascinasjon for sykehusserier (både fakta og fiksjonsvarianter) er det som er igjen av barndomsambisjonene om å bli sykepleier. Alle små og store drama til tross, blir jeg stadig distrahert av dialekt og språkbruk - formuleringer, ord og uttrykk. Noe sier meg at nordlendingene jeg treffer i Oslo ofte har mer avslepen dialekt enn jeg tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye jeg ikke skjønner her i verden, Hvorfor noen får et akutt behov for å finne fram hammeren og banke litt i veggene en søndagskveld, for eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Daria skrev:

Jeg følger litt med på denne 113-serien på nrk. - en viss fascinasjon for sykehusserier (både fakta og fiksjonsvarianter) er det som er igjen av barndomsambisjonene om å bli sykepleier. Alle små og store drama til tross, blir jeg stadig distrahert av dialekt og språkbruk - formuleringer, ord og uttrykk. Noe sier meg at nordlendingene jeg treffer i Oslo ofte har mer avslepen dialekt enn jeg tror...

19 minutter siden, Daria skrev:

Det er så mye jeg ikke skjønner her i verden, Hvorfor noen får et akutt behov for å finne fram hammeren og banke litt i veggene en søndagskveld, for eksempel...

Jeg leste disse i sammenheng... og tenkte at det er mye rart folk gjør i akuttsituasjoner. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Skravla skrev:

Jeg leste disse i sammenheng... og tenkte at det er mye rart folk gjør i akuttsituasjoner. :fnise:

Jeg også :ler:

Men fikk det ikke helt til å stemme, siden jeg også så mesteparten av 113-episoden, og minnes ingen hammer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det er nok en hel del akuttsituasjoner som har involvert en hammer, men da har nok hammeren kommet først, for å si det sånn... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En av kommentatorene har flere ganger referert til "den dype sekser-posisjonen". En ting er at det er et uttrykk som strengt tatt ikke sier meg noe, til tros for 30+ år som fotballinteressert, men jeg hører stadig feil og synes han sier "den dype, sexy posisjonen" - og har helt andre meninger om hvem som bør spille der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en kommentatorperle: "Alt flyter ikke på skinner". Nei, sånn kan man jo også si det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fosse is the galaxy brain to Knausgaard’s small brain and Dag Solstad’s big brain

Marilynne Robinson’s descriptions of the texture of paint on church walls—as well as her depiction of a Calvinist America devoid of fun—surely resonate with Scandinavians

But none of this matters because, after Dylan, an American won’t win the prize for decades (and will be banned from participating in 2050, when an aging President-for-Life Donald Trump Jr. declares war on Sweden after his spy novels, ghostwritten by an aging Charlie Kirk, fail to be awarded). 

As for [Anne] Carson—it’s been nine years since someone whose primary occupation is “poet” won the prize, and the Swedish Academy might award the prize to one in order to get the others to shut up. (They should know, however, that this never works with poets.) 

Oppladningen til kunngjøringen av Nobelprisen i litteratur er i gang... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...