Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

-Han har en herlig liten knekk i håndleddene, Karl Geiger...

...sa NRKs kommentator, og mente nok noe helt annet enn det han fikk det til å høres ut som... :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir en krevende aften - om to timer braker det løs med MGP-finaler både i Sverige. Danmark og Finland. Noe zapping må påregnes...

*vurderer om jeg trenger vafler*

Skrevet

En svensk hopper i Kollen! Det er noen år siden sist... :duskedame::

Skrevet

Jeg har ikke helt ord for finnenes åpningsnummer - og det er ikke primært på grunn av språkutfordringene... Men de finlandssvenske kommentatorene dukker opp innimellom, det hjelper jo. Den finske betegnelsen er forøvrig UMK - jeg sliter litt med de åpenbare Ungdommens KulturMønstring-assosiasjonene (og de tilhørende dårlige vitsene...).

Skrevet

Danskene har live-orkester i år - sånt kan jeg like. Bare synd at førstemann sang så surt at jeg skyndte meg videre til Sverige...

Skrevet

Forøvrig fant jeg ut at jeg definitivt trengte vafler :opplyser:

Skrevet

Finska har sidesplitter til navlehøyde - det undertøyet er enten minimalt og hudfarget eller fullstendig fraværende... 

Skrevet

I'm so in love, I must confess - say yes, say yes, say yes.

I og for seg ganske fengende refreng, men jeg tror jo ikke et øyeblikk på at det er hverandre de er så forelsket i...

Skrevet

Hun er kledd i heldekkende knallrosa lateksdress og har to bjørner på scenen. Hvordan kan man ikke elske MGP...

Skrevet

Den eneste goth i Vejle. Fantastisk tittel :rulle: Sunget av en godt voksen dame ikledd en orange og svart gardinmorgenkåpe, så det er åpenbart ikke seg selv hun synger om...

Skrevet (endret)

Kveldens heftigste push-up tilhører en av de svenske programlederne - her snakker vi nok industristål og gaffatape... :sexy:

Endret av Daria
Skrevet

Finnene har vært gjennom sine seks bidrag, danskene er på nummer 8 av 10, svenskene på 9 av 12...

Skrevet

Kvelden har budt på to dressjakker med ett erme, den ene kombinert med en bukse med bare ett ben...

Skrevet

Finnene kjører stor internasjonal avstemning med juryer i åtte land som skal melde inn sine poeng. Jeg begynner jo å skjønne hvorfor sendingen deres er nesten like lang som den svenske, selv om de bare har halvparten så mange bidrag...

Skrevet

Danserne i det finske pauseinnslaget danser åpenbart til sin egen indre rytme, det hadde hvertfall ikke noe med det som ble sunget å gjøre...

Skrevet

Sjokkert finsk vinner med kakaobart (gi den mannen en barberhøvel...) og det fengende etternavnet Kankaanranta :danser:Damen med bjørnene kom på annenplass - hun var visst forhåndsfavoritt.

Skrevet

Aller mest imponerende så langt - den finske sendingen var ferdig fem minutter foran skjema :daane:

Skrevet

Svenskene sender The Weather Girls The Mamas til Rotterdam - det vil si at de i stedet for sine tradisjonelle kjekke, unge, kunne-vært-en-Dressmannreklame-menn sender en gruppe voksne og relativt omfangsrike damer. Me like! :tommelopp:

Skrevet

Programlederne og de tre superfinalistene klapper for hverandre i Danmark - finalen har gått uten publikum på grun av corona-viruset. Det blir ikke helt den samme stemningen over avsløringen uten jubel og applaus - faktisk hakket stussligere enn Kollen uten publikum... Men vinneren er:

1 time siden, Daria skrev:

I'm so in love, I must confess - say yes, say yes, say yes.

I og for seg ganske fengende refreng, men jeg tror jo ikke et øyeblikk på at det er hverandre de er så forelsket i...

Absolutt en av kveldens beste - og manglende kjemi mellom duettpartnere er jo en MGP-tradisjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...