Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Det er nok noe der - din egen idrett kan du ut og inn, du har kontroll og vet alt som gjøres for sikkerheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Daria skrev:

Altså, dette finnes faktisk: BroadwayCon - musikal-varianten av ComicCon. Det skulle man ha vøri og nerdet en hel helg til ende...

Oooooo....

Vi ser herrehåndball. Tøft for hjertet, gitt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sleit med å snakke rent på slutten, kommentatorene :fnise: Men det er jo imponerende - det har skjedd noe med håndballgutta i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etter alt alpin-dramaet i går, starter dagens slalåmrenn med at førstemann går ned for telling etter fem porter. Det så ikke så dramatisk ut, men det var åpenbart vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det skjedde så slo jeg over på stafett. Selv om slalom ikke er like rask som utfor så kan jo skade skje og det var ikke helt behovet i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å se igjen et stykke man har sett og likt før er litt risikabelt - særlig når det sist gang du så det hadde to favoritt-tenorer høyt på rollelisten og begge glimrer med sitt fravær nå... Fortsatt morsomt, fortsatt bra, men jeg følte et visst savn - det var noe som manglet. På vei hjemtenkte jeg at det er jo på tide at en viss svensketenor har en gjesteopptreden i Oslo igjen snart (at jeg skal se ham i Stockholm i vinterferien har jo ikke noe med saken å gjøre) - og så kommer jeg hjem til nyheten om at han skal vikariere i La Traviata igjen :strix: Helt klar for et vakkert gjensyn med Alfredo som iført en litt trang t-skjorte kan feie gulv og synge en arie samtidig - snakk om drømmemann :fnise:

Endret av Daria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg vel hatt behov for livvakt.

Samtale på toget. ... svensketenor sang forresten i operaen. Og så løpe. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omtrent :ler: Det finnes tilfeller hvor informasjonsplikten er obligatorisk og lovpålagt - og straffen for unnlatelser hard og brutal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den som youtuber fine operasangere til langt på natt søndag, må nok skylde seg selv når mandagsmorgenen får en tung, brå og hard start. Men regnet var vel å gni det inn litt i overkant...?

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en hashtagg viser seg å være noe helt annet enn det du tror... #RoyalRumble trender i Storbritannina, jeg trodde selvfølgelig det hadde noe med kongelige å gjøre. Det var noe wrestling-greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...