Daria Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #13261 Del Skrevet 16. januar 2016 Og ja - premieredag! *hyper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. januar 2016 #13262 Del Skrevet 16. januar 2016 20 timer siden, Daria skrev: Nick Fairall i fjor - Lukas Müller i år Håper det blir mange år til neste gang. Skihopping er ikke ufarlig, selv om det heldigvis sjelden går så galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #13263 Del Skrevet 16. januar 2016 Har allerede hatt mer sofatid i dag enn jeg har hatt til sammen resten av uka - det har vært litt i overkant travelt... Spørsmålet er om jeg på noe tidspunkt klarer å slepe meg ut i butikken, eller om jeg bare slenger innom kiwi på vei hjem fra teatret.(det var en gang jeg ikke så poenget med butikker som var åpne til 23. jeg skal fortsatt ikke påstå at jeg synes det er nødvendig, men det er jo ganske kjekt for oss flyfiller, da... ). Dessuten har jeg jo alltids Bunnpris, så jeg sulter ikke. Fikk endelig sett Atle Antonsen i Tryllefløyten i går - jeg var skeptisk, men den var veldig morsom. Han kom seg gjennom sangen også med æren noenlunde inntakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. januar 2016 #13264 Del Skrevet 16. januar 2016 Her våknet husmorgenet samtidig med meg i dag så nå er det noenlunde rent og ryddig igjen. Men siden forrige torsdag har jeg nesten bare vært hjemme for å sove, så jeg lurer veldig på hvem som roter så fælt her. Lurer også på om det blir butikktur i dag eller om jeg går innom butikken på vei fra jobb på mandag. Er egentlig ikke så mye jeg trenger. Men en tur ut bør man sikkert. Om en stund... .kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #13265 Del Skrevet 16. januar 2016 Det er når jeg ikke er hjemme at det virkelig blir rotete... Å rote litt her og der tar ikke så lang tid, ryddinga derimot... Ingen husmor i sikte her, men jeg har kommet meg gjennom tre kopper te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #13266 Del Skrevet 16. januar 2016 Kom meg en tur i butikken - jeg ble sulten og det var tomt for brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #13267 Del Skrevet 16. januar 2016 At Andi Goldberger fortsatt er kamerahopper, til og med i skiflygningsbakker som har vokst en del siden han la opp, er imponerende. Ingen tvil om at han synes det er stas, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #13268 Del Skrevet 16. januar 2016 Dette har ikke nervene mine godt av... 240 meter og fall (men svært entusiastisk jubling ) av Forfang, 244 meter(!) av Prevc, 238,5 av Gangnes. Var sikker på at begge de to siste også skulle gå på trynet... *nervevrak* Men herlig å se Prevs og Gangnes glise og klaske neve etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. januar 2016 #13269 Del Skrevet 16. januar 2016 Da Forfang falt så gikk det et hyl gjennom leiligheten.... *stakkars naboer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #13270 Del Skrevet 16. januar 2016 Det var ikke bare hos deg - men det gikk heldigvis fort over til latter Synd det ikke ble en omgang til, men man kan jo ikke si at det er ufortjent med gull til Prevc. Definitiv en grunn til å elske skihopping - de gir alltid inntrykk av å ha det gøy og trives sammen på tvers av nasjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. januar 2016 #13271 Del Skrevet 16. januar 2016 Er bedre å droppe siste omgang enn å risikere noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #13272 Del Skrevet 16. januar 2016 Kort sagt - jeg elsker... Det handler om Oslo, om livet og kjærligheten, valg og tilfeldigheter, idealisme og engasjement - man kan jo ikke ønske seg så mye mer av en musikal... Dessuten har den det søteste homseparet på denne siden av La cage aux folles... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 16. januar 2016 #13273 Del Skrevet 16. januar 2016 Og de serverer "Homopolitan" på premierefesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 16. januar 2016 #13274 Del Skrevet 16. januar 2016 Grønn. Type mørk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. januar 2016 Forfatter #13275 Del Skrevet 16. januar 2016 Jeg syntes det skjedde noe med lyset... 18 minutter siden, Skravla skrev: Og de serverer "Homopolitan" på premierefesten Økologisk, antar jeg? Chardonnay-basert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. januar 2016 Forfatter #13276 Del Skrevet 17. januar 2016 Det er sol ute - man burde vel få på seg litt (mye) klær og ta en tur ut. Snart. *har mer te igjen* Man skal vel ikke le av folk som faller, men slalåm-kjøreren som ble liggende og dunke seg selv i hodet i frustrasjon minnet litt om lillebror i trassalderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. januar 2016 Forfatter #13277 Del Skrevet 17. januar 2016 Umiddelbare inntrykk fra den kongelige jubileumsgudtjeneste: Marius har blitt høy, Ari har blitt grå og kronprinsbarna er godt oppdratt når det gjelder å hilse pent - når så du sist en 12-åring neie? Dessuten, selv om jeg skal være forsiktig med å kritisere hva andre putter i håret, begynner kanskje kronprinsessen å bli litt gammel til å ha store sløyfer i fletten...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. januar 2016 Forfatter #13278 Del Skrevet 17. januar 2016 Gått lang tur og samlet sol og frisk luft og vakre vinterinntrykk - nå er det så vinter at selv her i sentrum kan jeg gå på ski omtrent fra inngangsdøra om jeg hadde hatt sånne behov. Nå er jeg tilbake på sofaen med te og vintersport - samt roser i kinnene og god samvittighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 17. januar 2016 #13279 Del Skrevet 17. januar 2016 Trøttdag i dag, så ikke kommet meg ut. Venter på skiflyvning, med deilig te i koppen. Er ikke superfan av Earl Grey, MRN kjøpte Kusmis Earl Grey (over 100kr for 20 poser - men for noen poser! Superfine, og det er ordentlig te, ikke tepulver). Utrolig god! Vel verdt hver en krone. Kommet deg etter gårdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. januar 2016 Forfatter #13280 Del Skrevet 17. januar 2016 Jeg drikker Madame Butterfly fra Kremmerhuset - hvit te med appelsin og vanilje. God, men det skal jo ikke stikkes under stol at den først og fremst ble kjøpt på grunn av navnet. Er man først glad i opera generelt og Puccini spesielt... Kommet meg? Ja, vel, altså - den dukker jo stadig opp i hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå