Gå til innhold

Hva koster Baby Björn hardbag? Erfaringer?


addict

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenka er dårlig, du kan ikke ha "..." i en lenke. Gå til nettsiden og klipp ut stien fra adresselinjen i nettleseren :)

Jeg vurderte sånn hardbag fra baby bjørn en tid, men slo det fra meg. Alle tilbakemeldingene jeg fikk var at den var pen å se på, men funksjonelt ubrukelig. Lite plass og den "gir" ikke for å tilpasse seg innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm jeg kopierte linken direkte fra siden, men ser nå at den har blitt ødelagt av en eller annen grunn.

NY LINK

Nå tror jeg det skal funke?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte sånn hardbag fra baby bjørn en tid, men slo det fra meg. Alle tilbakemeldingene jeg fikk var at den var pen å se på, men funksjonelt ubrukelig. Lite plass og den "gir" ikke for å tilpasse seg innholdet.

Jeg vurderte ikke en slik en, men alle steder jeg har lest om den sier det samme, at den er lite funksjonell, altfor liten plass og siden den er hard så går det ikke an å stappe den full heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne, jeg fikk den gratis av ei venninne som ikke skulle bruke den lenger. Har også hørt en del negativt om den, men jeg syns den er helt super jeg! Har aldri hatt problemer med å få med meg det jeg skal ha til både meg selv og gutten, og den får fint plass under vogna (Maxi cosi mura).

Nå skal det sies at det er den eneste jeg har hatt, så jeg har ingenting å sammenlikne med.

Mener jeg har sett flere av disse ligge ute på finn til en veldig billig penge, så du kan jo ta en titt der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vennepar hadde denne til sine barn. Og jeg syntes den fungerte veldig fint da jeg brukte den når jeg passet dem.

Antar en sånn koster 5-700 ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har allerede kjøpt en, betalte ikke mer enn 100 kr brukt :) Gleder meg til å få den i posten. Hvis ikke jeg synes den blir funksjonell nok så kan sambo få bruke den, det er jo kjent at menn har behov for mindre :fnise:

Siden jeg fikk kjøpe den så billig så tok jeg sjansen, tenkte å kjøpe en større veske i tillegg uansett. Hvis jeg trenger det da. Vi får se :)

Takk for svar! Bare kom med flere erfaringer, fint å lese :)

Har prøvd å søke masse på nett for å finne ut hva den koster ny, men av en eller annen grunn så finner jeg det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke sett så veldig mange som selger den. Mener jeg fant den til ca 600 kr i Sverige for halvannet år siden, så 100 kr må da være en bra pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...