Gå til innhold

Muffins

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må man bruke smør i muffins? Hva skjer om jeg kutter det ut?

Kan bytte det med olje, så blir det sunnere.

Litt tørt uten noe fett vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Matoppskrifter er så forskjellige. Når du lagar wok eller kjøttsuppe kan du variere og eksperimentere med ingrediensar og krydder og alt det der. Kakeoppskrifter derimot, bør ein ikkje tukle for mykje med. Det er mykje arbeid å "jobbe fram" ei ny kakeoppskrift. Å kutte ut ein ingrediens i ei kakeoppskrift er risikosport.

Viss du vil ha ei muffinsoppskrift med mindre feitt vil eg anbefale å søke etter muffins med kesam, til dømes. Kesam har god bakeevne, utan at det inneheld så mykje feitt.

Smør og olje kan slett ikkje alltid byttast omeinannan, dei har forskjellig konsistens, bakeevne og smak. Du finn gulrotkaker med olje, men då må du tilsette litt salt, elles blir smaken tam og trist. (Og olje inneheld like mykje feitt som smør.) Er du allergisk mot mjølkestoffa i smøret kan du bruke Euroshopper flytande margarin, den er mjølkefri. Står det i oppskrifta at du skal røre smør og sukker kvitt då så må du bruke motsett teknikk viss du brukar flytande margarin; eggedosis, bland det tørre og ha i vekselsvis med feitt og væske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...