Gå til innhold

Hvor mye er verdt å investere i en vogn for bare ett år?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg ønsker meg en "ny" bruktvogn da den vi har er 9 år gammel og begynner å bli bra sliten. Gubben mener vi kan klare oss med den vi har da gutten vår nettopp har fylt 1 år og, etter hans mening, bare vil trenger vogn i ca. ett år til. Fra ca. 20 måneders alder mener han vi kan klare oss med en Brio sitty, zapp el.lign. Men jeg er uenig og mener f.eks. 2000 kroner for en pent brukt vogn er vel investert. Jeg har først og fremst lyst til at barnet skal sitte og sove godt i vognen, men også at det er komfortabelt for meg å gå turer på ymse underlag. Han bruker stort sett vogna til og fra lekeplassen (tar 3 minutt på asfalt). Jeg vil gå lange turer på både asfalt og grus. Det er jo heller ikke noe problem å selge den etterpå for halv pris av bruktprisen for eksempel (om man tar godt vare på den).

Men er det verdt å investere flere tusen i en vogn for et knapt år? Er sportsvogntiden snart over, og jeg bare blendet av stilige, nyere utgaver av vogner - eller bør vi tenke kvalitet selv om det bare gjelder et knapt år... Innspill please!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg litt vogngal jeg da, så jeg hadde kjøpt ny vogn. Og jeg hadde nok fint lagt mer i en vogn enn 2000, for å få en vogn jeg liker o trives med.

Du skal jo faktisk bruke den i ett år, kanskje to, og det er mye! Så jeg tenker det er viktig å ha en god vogn uansett.

Kjøper du en vogn nå som er litt ordentlig, så vil du kanskje heller ikke ha bruk for noen trille senere, fordi denne vogna er mer enn bra nok, også til store barn.

Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg en trehjuling.

Denne f.eks.

OTH er vist en fantastisk vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte vogna mye frem til barnet var nesten 3 år, så det kan godt være dere trenger den i to år til. Jeg hadde kjøpt ny vogn, kanskje det kommer flere så etterhvert også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...