Gå til innhold

Gravid eller ikke?


Gjest sparks

Anbefalte innlegg

Gjest sparks

Jeg håper noen her inne kan hjelpe meg fordi jeg begynner å lure på om jeg er gravid eller ikke.. Jeg går og venter på å få mensen og føler på meg at den kommer hele tiden, men så gjør den ikke det. Jeg trodde jeg skulle få mensen forrige helg, altså for over en uke siden, men det gjorde jeg ikke. Sist gang jeg hadde mensen fikk jeg den 7. februar.

Jeg hadde sex 13. februar og da skjedde det et lite uhell.. Så dagen etter kjøpte jeg angrepille, men nå begynner jeg å lure på om den i det hele tatt funket. Jeg vet at en angrepille kan gjøre at man ikke får mensen igjen på samme tidspunkt som sist, men vet ikke om det bare er et par dager eller hva. Som sagt så har det gått over 1 uke nå siden jeg egentlig skulle ha fått den.

Så hva tror dere? Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg håper noen her inne kan hjelpe meg fordi jeg begynner å lure på om jeg er gravid eller ikke.. Jeg går og venter på å få mensen og føler på meg at den kommer hele tiden, men så gjør den ikke det. Jeg trodde jeg skulle få mensen forrige helg, altså for over en uke siden, men det gjorde jeg ikke. Sist gang jeg hadde mensen fikk jeg den 7. februar.

Jeg hadde sex 13. februar og da skjedde det et lite uhell.. Så dagen etter kjøpte jeg angrepille, men nå begynner jeg å lure på om den i det hele tatt funket. Jeg vet at en angrepille kan gjøre at man ikke får mensen igjen på samme tidspunkt som sist, men vet ikke om det bare er et par dager eller hva. Som sagt så har det gått over 1 uke nå siden jeg egentlig skulle ha fått den.

Så hva tror dere? Hva burde jeg gjøre?

Siden ingen her inn er synske er det letteste kanskje å ta seg en tur på apoteket og ta en test?

Mensen kan ta seg en liten ventepause hvis man går og venter på den, ikke uvanlig det.

Kjøp deg en test, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...