Gå til innhold

Fin mage :)


Gjest Gjest_susann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_susann_*

Får dere kommentarer av leger/jordmødre over hvor fin mage dere har?hehe..synes det er så koselig å høre:) lurte bare på om det er vanlig at de kommenterer slikt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jordmor har vel sagt det et par ganger. Ikke legen, det hadde bare vært rart. Jeg får sjelden komplimenter fra folk for utseendet, men som gravid har jeg fått veldig mange, også fra vilt fremmede (feks kassadamen på Rema :jepp:). Hyggelig det, særlig når man føler seg som en hval på land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_susann_*
Ja, jordmor har vel sagt det et par ganger. Ikke legen, det hadde bare vært rart. Jeg får sjelden komplimenter fra folk for utseendet, men som gravid har jeg fått veldig mange, også fra vilt fremmede (feks kassadamen på Rema :jepp:). Hyggelig det, særlig når man føler seg som en hval på land.

Å så koselig:)

Har ikke fått så mange fine komplimenter siden jeg var 16 hehehe:)Jeg frykta kanskje at mannen ville synes jeg ble feit og lite attraktiv, men han er så flink med komplimenter:)søtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får også mange fine komplimenter :) Og det hjelper godt når man selv føler seg som en utedass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mange komplimenter ja:)

Og du verden som folk snudde seg etter meg og smilte, eller stirret på magen, i det jeg passerte dem på gaten eller på sentre da jeg var gravid.

Var gøy, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får i hvert fall kommentarer av venninnene mine som består av et kobbel andre gravide kvinner. Komisk at "alle" ble gravide samtidig, men jeg var først, så jeg har også mest å "vise" fram. De snakker både med magen og babyene der inne og synes jeg er kjempesøt som gravid. Det er jo veldig koselig, da, særlig fordi jeg ikke syns jeg er så veldig søt akkurat nå selv. Kanskje særlig fordi jeg ikke har rukket å kjøpe noen fine mammaklær ennå, så det går i bumsete kjoler og tunikaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...