Gå til innhold

"Nytt og bedre liv..."


-lij-

Anbefalte innlegg

Intervallen i dag gikk ikke helt som forventet! Sprakk på 6 draget (av 10*500meter). Klarte å gjennomføre 8 stk, stiv stokk stiv. Litt latterlig at jeg ikke klarte å holde igjen, trudde jeg var bedre enn det jeg var.. alike vel litt positivt. Skal tørre å satse litte granne. :jepp:

Nå er jeg trøtt og litt sliten. I helga blir det hyttetur med jentene. Mye sladder og kanskje en bytur ;) Blir gooodtimes helt til vi blir tatt igjen av virkeligheten igjen på søndag. Alikevel, den tid den sorg ;) Litt hvile for beina også, ikke dumt trur jeg.. joggeskoa skal alikevel med :enig: LIke always^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burnd! Skæia så syyykt ut i helga..æsj og dobbelt æsj :(

Hyttetur er koselig det. Mye god mat og snax og historier og drikk pg div festligheter.. MEn etterpå kommer angeren..Sitter her og føler meg som ei maga oppblåst ku :( mensen kom å idag, noe som så absolutt ikke hjelper...

Jaja, må bare prøve igjen, med strengt regime, fremt til den 24 april å vøre sund og flink. Skal løpe gateløp på 7 km da, så trenger å føle meg noe lettere. Er uansett følelsen som teller, så selv om kiloen er der så kan en god selvfølelse hjelpe litt på!! I hope :sukk:

Tilbake til helga og trening..

Trening torsdag: zero :(

Trening fredag: morgen joggetur på 45 min

Trening lørdag 30 min jogg i ltt redusert modus

Trening i dag... har ikke kommet så lang ennå.. snart snart

MAt er det værre med. En tur til svarige på fredag hjelp ikke på sunnheten. Så her har det vært sjokolade og kos i laaaange baner.. redd jeg har økt min kroppsmasse til nermere 60 kg nå :tristbla::nei:

Er ikke treningen jeg sliter med, det er morro! Men blir så skufet over manglene selvdisiplin når det kommer til mat og sjokolade. Noen som har noen gode råd? :sjenert:

bye bye for denne gang :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LK på 75 min, gikk lett. Så kondisen er grei, bare kroppen som er asj.. litt depresiv på det punktet merker jeg. Og det er jo bare min skyld :tristbla:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Og jeg som skulle være flink å legge meg tidlig slik at jeg ble uthvilt... :sjenert:

Må da kunne skeie ut en gang iblandt ;) Ihvertfall når man er så flink til å motivere seg selv på tross av heller laber respons her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det. Og hei på deg!!

Klart man må motivere seg selv, ellers kommer man ingen vei... Men litt hjelp på veien skader så absolutt ikke :)

Utskeiinga skjer bare litt for ofte..ser mye bedre ut her inne enn det det egentlig er. Men men.. litt morro må man jo ha det å :) Er vel egentlig veldig fornyd hittil i uka. Vært flink når det kommer til kostholdet, det som i bunn og grunn er mit store problem. HAdde det bare vært like enkelt som å trene litt...;)

Treningen denne uka har vært grei hittil:

Mandag: morgenløpetur 30 min, styrke 60 min påkvelden

Tirsadg: løpetur 80 min

I dag: morgenløpetur 30 min.. og intervaller igjen i kveld :rødme:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tristbla: er så nedfor.. æsj, hater meg selv og flesket mitt.. klarer ikke mer...arg!!!!hatet hater hater..veldig sint og selmedlidenhet her.. er så sint på meg selv, bare min egen skyld...ååååååååååå. Jævla dårlig uke her....åååå.

Trening i kveld: en time med kart

Legger meg under dyna, griner vidre og syntes synd på meg selv... føler meg ekkel!!!

I morra ny dag, nye muligheter...

Endret av -lij-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, inervaller løpt på mølle. 6*1 min *2 med 30sek pause.. Endorfinene er frigjort, og humeret har en stigende kurve =)

Endret av -lij-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag kveld: 30 min rolig jogg

Fredag:spinning

Lørdag: LK 67 min

I morra er det løp, spent! Lurer på om jeg klarer å finne frem der ute i skauen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg fant fram...? tja, til slutt i hvertfall, uten å bli disket.

Så da blir det:

Søndag: løp, 80 min moderat tempo i ulendt terreng

MAndag: morgen jogg, + 40 min opvarmin og 60 min styrke

Tirsdag: sprint løp på 3,1 km, 40 min oppvarmin 20 min effektiv løping i ulendt terreng.

Matmessing har startet dårlig denne uka. Men kan bar ebli bedre.. så skal ta meg sammen. Var jo så flink forige uke!! Lørdag er det store testen.. gateløp :S kan bli spennende!

Nå er jeg halt kake og klar for senga! Nattinatt :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk =)

Onsdagen gikk med til en 40 min rolig joggetur. Og torsdag ble treninga byttet ut med kafebesøk og ei god veninne. Det var deilig å slappe for en dag.

Fredag ble den 30 min rolig joggetur. Oppladning til et 7,7 km reint gateløp på lørdag.

Lørdagens løp var veldig morro. Hadde ikke 100% overskudd men alikevel. Klarte å presse meg litt, ny pers med noen sekunder (noen år siden sist jeg deltok i dette løpet). Ikke helt fornøyd, men greit nok, og morro å løpe løp;)

I dag var låra naturlig nok ganske mørbanka etter gårsdagens km på asfalt. Så da var en rolig økt på 75min på muk skogbund midt i blinken ;)

ha en god søndagskveld videre alle i hopes

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukesmål:

- spise lunch rundt 12 hver dag

(ikke småspising ta seg heller ordentlig mat)

- ikke spise sjokolade(eller annet rart)før på lørdag

- trene hver dag (morgen jogg på onsdag, fredag og søndag)

- være strukturert i skolearbeidet

- løpe fort på tirdagens løp ;)

Dette burde jeg klare, ikke noen store minepæler av noen mål her. Men en grei og rolig start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Takk for hyggelig hilsen i min treningsdagbok! Har lest i din dagbok nå og du er en inspirasjon for meg når det gjelder løping. :) Jeg begynte å løpe i høst og skal være med på mitt første 5km løp i juni.

Lykke til med ukas mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koselig med hilsen =) takk takk :)

Lykke til med trening frem til løp i juni, det klarer du fint.

Trening denne uka så langt:

MAndag: jogg 30 min + styrke

tirsdag: orienteringsløp

løpet i går gikk ikke særlig bra :( tryna skikkelig, så nå humper jeg rundt her lettere frustrert..

Morgenjoggen i dag ble det videre ikke noe av på grunn av at beinet gjør så vondt. Får se hva jeg finner ut av i kveld.. FOrhåpentligvis blir det bedre. Håper virkelig det. Føler alerede ukesmåla begynner å slå sprekker...

ha en fin dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KOselig at noen titter innom en geng i blandt :)

Leeenge sia jeg har vært her nå. Resten av uka gikk ikke bra i det hele tatt med tank epå ukesmåla desverre.. og beinet er fremdeles værkende, men dog mye bedre og løpbart :P

Helga gikk med til å løpe stafett i sverige. Slitsomt men kjempe morro!!

Denne uka har begynte greit. Men kroppen er sliten etter lite søvn og mye skole..

Mandag: morgenjogg, kvelden: utaksløp til stafett i helga.. gik ikke bra, men trur jeg får bli med :)

Tirsdag: sprintløp. Farta var som sirrup, men fant fram;)

I dag: styrke... trenger å hvile beina litt trur jeg..

Nye ukesmål er som følger:

- ikke godis i løpet av uka, litt lov lørdag kveld

- søve mye

- flink med skolearbeidet, lesesal here I come;)

- sunne måltider og lunch hver dag (ingen småspising mellom måltider!)

- trening hver dag, men formbringende ikke nedbrytende.. ingen uendlig lange løpeturer denna uka nei.. hehe

Ha en fin dag vider :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onsdag: styrke, godt å få trent overkropp litt

torsdag: lette intervalldrag.. føltes faktisk bedre enn forventet

I dag: litt lett stafetttrening og forberedelse til i morra =)

Ja, jeg kom med :) ,bare synd at jeg føler at formen ikke er helt inne. Men gleder meg mest, trur det kan bli artig! Må bare klare å pushe meg selv til det ytterste :rope:

Ukas mål går tilogmed ganske bra så langt..

ikke værst bare det :gjeiper:

ha en fine dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Syns du er kjempeflink som trener så mye! Stafett høres moro ut, skal du løpe langt? :) Du har vel løpt en liten stund siden du klarer å løpe så lenge? :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I`m baaaaaaack!

Følte bare for å skrive det slik. Etter å ha begravd meg på lesesalen en ukes tid.

HAr fått trent litt, noe som gjør det overlevbart at det blir så mye sittestilling for tia =( I da ble det en time meg styrke :) i går rask halvtgimes løpetur, og 30 min mage rygg øvelser. herlig.

Staffetenb forje lørdag gikk forresten ok. Ikke spesielt imponert over min egen løpin, men selve laget gjorde det bra. Så da må det jo være greit =)

TAkk for hilsen Gina_ :) HAr løpt en stund ja. Men hatt et par "ferie/fri" år, før jeg begynte igjen for alvor for ca et år siden. OG nå er jeg litt små hekta. Egentlig kostholdet mitt jeg prøve å tenke på å gjøre noe med. Sundt, variert og faste måltider. eR ikke noe flink med mat, så vet at dette er min største begrensning når det kommer til å bli bedre fysisk. Må også bli noe lettere for å orke å løpe lengre/fortere... Så har du noen tips, eller noen andre for den sakens skyld, så ikke vær beskjeden; fyr løs ;)

Endret av -lij-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...