Gå til innhold

Ølgjær kuren:)

Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må si jeg har mer troen på castor oil enn denne hestekuren altså :fnise: Må si jeg synes det høres kleint ut å drikke B-vitaminer beregnet på hester!! Men for all del, go for it. Dessuten synes jeg "gjest" er lite troverdig, men jeg tar helt sikkert feil :) KAN det være lureri!?

Skriver under på lureri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg har mer troen på castor oil enn denne hestekuren altså :fnise: Må si jeg synes det høres kleint ut å drikke B-vitaminer beregnet på hester!! Men for all del, go for it. Dessuten synes jeg "gjest" er lite troverdig, men jeg tar helt sikkert feil :) KAN det være lureri!?

Hjølpes, en ano mener jeg farer med lureri... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på lureri :P

Hehe, det spørs. Holder meg uansett til kun ølgjær jeg i allefall. B-vitaminer for hester? Hva med vitaminer for kyr da? :gjeiper: Uansett, det er sikkert kraftige saker, og det er vel og bra om det får håret til å vokse, men...det er et stort men der.....

Lykke til iallefall til de som tørr det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke på ølgjær, har ikke akkurat vent til meg smaken men det går ned. Neglene mine som vanlig vis brekker er sterke og hele, har ingen kviser heller nå og til 17 åring å være pleier jeg ha en del nuppelignende kviser på nese og panne. Enten funker det eller så er det placeboeffekt. Liker det uansett:)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke på ølgjær, har ikke akkurat vent til meg smaken men det går ned. Neglene mine som vanlig vis brekker er sterke og hele, har ingen kviser heller nå og til 17 åring å være pleier jeg ha en del nuppelignende kviser på nese og panne. Enten funker det eller så er det placeboeffekt. Liker det uansett:)!!!

Funker det på kviser? Er typisk meg å få en del på vinteren da jeg ikke får så mye sol, så er lei av kviser og nupper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt ølgjær i lange tider flere gang, og aldri vent meg på smaken. Men så lenge du får det ned, er det gull verdt, for det gjør bare supergodt for neglene og etterhvert håret :) Hmm, tror jeg må kjøpe meg en ny boks i dag jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker det på kviser? Er typisk meg å få en del på vinteren da jeg ikke får så mye sol, så er lei av kviser og nupper!!

Mine har blitt borte og har ikke kommet tilbake, men har bare gått på det i en uke. Kan oppdatere om en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har blitt borte og har ikke kommet tilbake, men har bare gått på det i en uke. Kan oppdatere om en stund :)

Herlig :) I såfall blir det en liten kur på meg også, hehe! Er ikke veldig fan av solarium (sol hjelper), siden det er såpass skadelig som det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grufult å drikke denne ølgjæra. Er det noen som vet hvor lang tid man må ta denne kuren før man begynner å se det på håret?

Har det tynneste skrøpligste håret jeg vet om, og man kan se hodebunnen og jeg blir skikkelig deppa av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg greier ikke smaken, og har kjøpt meg tomme pillekapsler, som jeg tar pulveret i, virker kanskje ikke like fort da. Men jeg greier virkelig ikke å drikke dette, forstår ikke hvordan dere klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg greier ikke smaken, og har kjøpt meg tomme pillekapsler, som jeg tar pulveret i, virker kanskje ikke like fort da. Men jeg greier virkelig ikke å drikke dette, forstår ikke hvordan dere klarer det.

Bland det med apelsin juice da kjenner du så vidt smaken. Alt dette står bak i tråden hadde dere bare giddet å bla litt gjennom. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold for nesen mens du drikker, og fortsatt mens du drikker litt juice straks etterpå. Da "rekker" du ikke å kjenne smaken av ølgjæren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grufult å drikke denne ølgjæra. Er det noen som vet hvor lang tid man må ta denne kuren før man begynner å se det på håret?

Har det tynneste skrøpligste håret jeg vet om, og man kan se hodebunnen og jeg blir skikkelig deppa av det.

Vet hvordan du har det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil anbefale panto 3 + proteiner&mineraler. er pointless å ta masse vitaminer uten mineralene.. ølgjær er svært godt for hud, hår og negler! gjør håret sterkere, sunnere, men det gir ikke fortere vekst tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo da.

Hehe, "gjest" du er jammen ordknapp du gitt ;) Men enig med deg er jeg, AB; håret vokser nok også fortere med ølgjær ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da.

How do you know for sure? først kosttilskudd for hester, så funker plutselig ølgjær. du er jo veldig troverdig med det hestegreiene dine?! du sier at det vokste 10 cm på 4 mnd eller hva det nå var, nå begynte du å få effekt??? at det vokser 10 cm på 4 mnd vil si at det funket fra dag en, noe som er fysisk umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How do you know for sure? først kosttilskudd for hester, så funker plutselig ølgjær. du er jo veldig troverdig med det hestegreiene dine?! du sier at det vokste 10 cm på 4 mnd eller hva det nå var, nå begynte du å få effekt??? at det vokser 10 cm på 4 mnd vil si at det funket fra dag en, noe som er fysisk umulig.

Istedet for å kverrulere, skyt inn noen kilder som sier det er umulig.

Hvert eneste menneskes kropp er ikke skrudd sammen HELT identisk heller skjønner du, som du helt sikkert IKKE lærte på skolen?

Endret av gutt92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...