Gå til innhold

Ølgjær kuren:)


Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

Aloe vera juice!!! Jeg har gått på det i noen måneder nå. Det renser tarmene og gjør at næringsstoffer blir tatt opp bedre - f.eks ølgjær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff, prøvde meg på ølgjær kuren, men klarte rett og slett ikke å få det ned! Brakk meg hver gang jeg tok en slurk. Holdt til og med for nesa når jeg styrtet et glass, og stapte noe mat i kjeften etterpå.. Like ekkelt! Har derimot begynt å gå på vanlige b-vitaminer fra kiwi, funker vertfall på negler og øyevipper! Har ikke sett så mye til håret enda, litt kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et apotek i hjembyen min som fortsatt hadde inne ølgjør i pulverform så jeg har fått søsteren min til å kjøpe for meg. Skal starte på det når jeg reiser hjem på ferie neste uke!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, prøvde meg på ølgjær kuren, men klarte rett og slett ikke å få det ned! Brakk meg hver gang jeg tok en slurk. Holdt til og med for nesa når jeg styrtet et glass, og stapte noe mat i kjeften etterpå.. Like ekkelt! Har derimot begynt å gå på vanlige b-vitaminer fra kiwi, funker vertfall på negler og øyevipper! Har ikke sett så mye til håret enda, litt kanskje.

Ta det som tabletter. Det koster 80-90 kr på helsekosten og du skal ta hele 6 tabletter daglig, så du får fortsatt i deg ganske mye. Jeg tar det sånn og jeg merker at det virker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå gått på ølgjær i 4 uker.Har mulig fått litt hurtigere hårvekst og negler.

Men skal prøve litt til. Har nettopp brukt opp en boks så kjøpte en til i dag:) Enda 4 nye uker. Hadde håpet å få laaaangt hår til jul.. Men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt det i 5 dager nå og har ikke egentlig merket noen forskjell, men det hadde jeg heller ikke ventet. Faktisk har to negler knekt etter at jeg startet, men jeg har lange i utgangspunktet og de knakk av støt slik som er normalt.

Var skikkelig ekkelt å drikke spesielt de første gangene, men allerede nå i dag gikk det mye bedre. Blander det i vann, holder for nesen og drikker det. Prøvde å blande i melk første gangen, men det ble bare ekkelt og klumpete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. får vel prøve det jeg også da!

Ser ut til at nesten alle (i hvertfall til s. 14) har fått et positivt resultat!

Hvilket øgjær produkt vil dere anbefale? Uavbitret, eller bitret? (Det er vel ikke noe forskjell når det gjelder resultatet? :klo: ) Isåfall, hva heter produktet? :)

Gleder meg virkelig! :duskedame:

Keep us tuned?:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I helsekosten jeg pratet med sa hun at Helios sin var langtidsutsolgt fra lageret og hun visste ikke når det ville bli produsert mer. Jeg snakket med flere forskjellige apotek i Apotek1 og de ventet nye leverranser i uke 50, så de burde ha fått inn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ølgjær overalt.

Hvor da? Jeg bor i oslo og har vært overalt og det er utsolgt på helsekosten. Har de på apoteket? Jeg vil ikke ha den fra butikk den inneholder masse sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bor i Østfold og her får man tak i overalt:) takk og lov.. Helsekost og sunkost:) har også fått tak i Hedmark da jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor da? Jeg bor i oslo og har vært overalt og det er utsolgt på helsekosten. Har de på apoteket? Jeg vil ikke ha den fra butikk den inneholder masse sukker.

Ja, de har den på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Jeg har begynt å ta Panto 3 nå. Dere som har gått på det før : ble dere også utrolig sultne? Jeg er omtrent umettlig! Spiser som en hest, blir aldri mett. Utrolig irrterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt dette jeg også nå. Var utsolgt der jeg bor så jeg kjøpte da vi var på harryhandel i Sverige. Den er et rent helvette å få i seg. :kvalm:

prøver å blande det med minst mulig vann nå slik at det skal bli mindre å drikke. Tar halve dosen på morgenen og resten før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...