Gå til innhold

Ølgjær kuren:)


Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Det som er så crap med panto er at man ikke kan ta det på tom mage. Da blir jeg rålvalm og helt rød i fjeset. Noen andre som har lik erfaring? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så crap med panto er at man ikke kan ta det på tom mage. Da blir jeg rålvalm og helt rød i fjeset. Noen andre som har lik erfaring? :laugh:

samme skjer meg. Kastet opp en gang til og med haha. Aldri på tom mage igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

samme skjer meg. Kastet opp en gang til og med haha. Aldri på tom mage igjen.

Men hva er det med pillene som gjør det? Aldri opplevd noe lignende før, og jeg har prøvd ut en del kosttilskudd :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det med pillene som gjør det? Aldri opplevd noe lignende før, og jeg har prøvd ut en del kosttilskudd :vetikke:

aner virkelig ikke,men det er liksom så ille. Husker en gang jeg stappa i meg en banan pga kvalmen og det hjalp med en gang å spise noe. Rart. Selve pillen er veldig effektiv fått så masse nytt hår som vokser ut og håret vokser ganske fort.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

aner virkelig ikke,men det er liksom så ille. Husker en gang jeg stappa i meg en banan pga kvalmen og det hjalp med en gang å spise noe. Rart. Selve pillen er veldig effektiv fått så masse nytt hår som vokser ut og håret vokser ganske fort.

Tja, hvis det stimulerer blodgjennomstrømning kan det kanskje være det at blodet bokstavelig talt går rett til hodet på en? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd å eksperimentere litt da?

Husker de hestevitaminene dine heheh,men jeg turte aldri prøve de:) Nei jeg har ikke ekrprimentert særlig.

Brukt.

-ølgjær

- omega 3

- panto 3

Nå bruker jeg panto 3,omega 3,sink og det er alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg husker at du gjest nevnte noe om heste biotin? Hvordan gikk det, og går du fremdeles på det? :laugh:

Nå er det ikke jeg som har skrevet om biotin her før, men nå har jeg brukt det i 4 mnd og ser STOR foskjell - både at håret ser sunnere og blankere ut, og vokser ca dobbelt så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Nå er det ikke jeg som har skrevet om biotin her før, men nå har jeg brukt det i 4 mnd og ser STOR foskjell - både at håret ser sunnere og blankere ut, og vokser ca dobbelt så fort!

Hvilken type bioton bruker du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den heter bare Biotin 10000 mikrogram. Tar en tablett hver dag. Kjøpe den på amazon.uk. Hvis du skal bestille må du gjøre det innenfor europa. Bestilte først fra iherb fra usa, og det ble stoppet. Men innenfor europa kan man handle dette i denne styrken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglene mine vokser som ugress bare dager etter at jeg starter på ølgjær, så vil tro det fungerer rimelig godt for meg. Men jeg faller ut hele tiden... Får begynne igjen i morgen :fnise:

Kroppshåret vokser også fortere, men jeg er singel og det er vinter, så fuck it!



Anonymous poster hash: a0002...f7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har nå lest gjennom så godt som hele tråden, men jeg lurer fortsatt på en ting:P På hvilken helsekost får man kjøpt panto 3 og/eller pantoten? Har søkt på sunkost, life, kinsarvik og apotek, men finner det ikke noen steder. Bor i Bergen, noen som vet om et sted?:) Og hva har dere eeeegentlig kommet fram til ang. hvilken ølgjær som er best? Plages med dårlig hud også, så det hadde vært knallbra hvis det hjalp på det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hva har dere eeeegentlig kommet fram til ang. hvilken ølgjær som er best? Plages med dårlig hud også, så det hadde vært knallbra hvis det hjalp på det også!

Nå har jeg ikke vært aktiv i denne tråden, men jeg synes pulveret er helt klart best. Det er erfaringen til mine venner også. Det smaker heslig, men det går seg til etterhvert! Dessuten er det billigst, også, rett under femtilappen for en boks. Den orange boksen det står 'Engelsk ølgjær' på, som fåes i matbutikken :)

Anonymous poster hash: a0002...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke vært aktiv i denne tråden, men jeg synes pulveret er helt klart best. Det er erfaringen til mine venner også. Det smaker heslig, men det går seg til etterhvert! Dessuten er det billigst, også, rett under femtilappen for en boks. Den orange boksen det står 'Engelsk ølgjær' på, som fåes i matbutikken :)

Anonymous poster hash: a0002...f7e

Funker steinfint den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Her har dere da bildet av mitt hår etter like under/like over et år med vekst. Altså, skillen mellom det fargede og det naturlige. Skal tilbake til røttene, folkens! :danse: En tørr hårvits, haha? Av en eller annen grunn fikk jeg veldig rødt hår på dette bildet, er egentlig en gyldenbrun farge.

2ev3y9f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest BabyBlue

Hei og hå folkens, tenkte å bumpe opp denne tråden. Har faktisk kommet til et punkt hvor jeg tenker "yes, jeg har langt hår!" Men har stusset det nå nettopp, så har kjøpt meg panto 3 igjen for å booste hårveksten. Kjøpte denne gangen den største pakken, som er på tilbud på shopping4net. Men frakten var dyr!

Har fremdeles aldri funnet den på helsekostbutikker, så da blir det nettshopping da...

Hvordan går det med dere andre, dere som går på ølgjær eller bare sparer ut håret?

Selv kommer jeg aldri til å klare å drikke ølgjær. Blir helt utrolig dårlig, både av det og ordentlig øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...