Gå til innhold

Begynte å grine når jeg fikk orgasme


Gjest grineguri

Anbefalte innlegg

Gjest grineguri

Ja, altså, jeg har hatt mange orgasmer i mitt liv, men igår hadde jeg en utrolig deilig, og det skjedde noe rart, jeg begynte å lage ukontrollerbare hikste/grinelyder og det varte en god stund. Først trodde mannen at jeg fikk vondt av noe, så han ble litt skeptisk, men så merka han at je ghadde det godt da. Når jeg ble oppmerksom på mine hikstelyder ble jeg flau og prøvde å slutte, men det gikk ikke! Er det vanlig? Syns jeg husker en humor-film der det var ei dame som begynte å stortute hver gang, så jeg måtte le av meg selv etterpå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sånt som skjer det - jeg har grått bøttevis i etterdønningene av enkelte orgasmer. Ikke noe unormalt - det er jo en følelsesmessig utladning av dimensjoner og kanskje særlig når det er veldig, veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så uvanlig. Selv pleier jeg bli ganske lattermild etter en kraftig orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss gjest
Ikke så uvanlig. Selv pleier jeg bli ganske lattermild etter en kraftig orgasme.

Ei venninne av meg fortalt meg at hun fikk en orgasme hun aldri hadde opplevd før og hun gråt faktisk i over en halvtime etterpå. Vet ikke hva som gikk av henne, men hun klarte bare ikke å stoppe å grine!

Så vi er nok forskjellige alle sammen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pharmadilla

Ikke noe å bekymre seg over, har opplevd noe av det samme selv :)

Som Suzy sier, dersom det er sterke følelser inne i bildet, er det ikke så rart om vi reagerer litt på det av og til. Kan være både gråt og latter, det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Haha, har opplevd det samme selv, ja.

Det var i begynnelsen av en graviditet, så var vel ekstra emosjonell :rosaengel:

Lo godt da tårene sluttet å renne! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Jeg kan ofte begynne å grine av orgasmene jeg får av onani.

Tror som de andre sier at det ikke er noe farlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag gråter emellanåt också. :) Det är väl spänningar som släpper och man slappnar av. Det händer mig mest när jag varit stressad under en lång tid och då blir orgasmen ganska överväldigande. Men jag tror att det är ganska vanligt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg opplever også dette til tider, og det kan like godt skje ved orgasme med kjæresten som det kan skje ved orgasme med onani på egenhånd. Har noe med utløsningen å gjøre for meg, det løser ut mer av og til. :ler:

Og, har opplevd motsatt en gang, fikk totalt latterkrampe, lo så jeg vrei meg og hadde ingen sjans til å klare å stoppe... DET syntes faktisk daværende kjæreste var litt ... ubehagelig? Tror han ble usikker på hva jeg lo av, men jeg lo jo ikke AV noe, på samme måte som jeg ikke gråter AV noe eller noen når jeg gråter i di situasjonene.

ingenting å bekymre seg over nei, dette er det mange som opplever. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...