Gå til innhold

Jeg blir gal av å ikke få fitte


Gjest boyboy

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest 42

Gift, tre barn, svigermors drøm, deler husarbeidet, fikser alt med hus og biler, tar meg av unga, vasker mine egne klær, gjør alt kona ber meg om, hensynsfull, setter kone å barn foran alt, gjør så godt jeg kan som de fleste menn, blir snart gal og det av en grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest boyboy
Gift, tre barn, svigermors drøm, deler husarbeidet, fikser alt med hus og biler, tar meg av unga, vasker mine egne klær, gjør alt kona ber meg om, hensynsfull, setter kone å barn foran alt, gjør så godt jeg kan som de fleste menn, blir snart gal og det av en grunn.

Jeg føler deg, bror!

Samfunnet legger opp til en oppførsel som kveler den beste.

Jeg vil tilbake til naturen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva med å få en elskerine? Det ville jo være en perfekt løsning får deg og sikkert henne. Da ville det jo være i mer ordnete former dere sees. Du trenger få følelsen av at det er et ons.

Det er jenter som er med på det! HAr selv vært det, ikke bekymring får rykte, du vet hva du får osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler deg, bror!

Samfunnet legger opp til en oppførsel som kveler den beste.

Jeg vil tilbake til naturen!!

Stakkars deg, som innbiller deg en masse regler som ikke finnes, for deretter å følge dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elijah

Hva er problemet her egentlig?

Det er masse kvinner som vil det samme som deg.

Stakkars deg, som innbiller deg en masse regler som ikke finnes, for deretter å følge dem...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boyboy
Hva med å få en elskerine? Det ville jo være en perfekt løsning får deg og sikkert henne. Da ville det jo være i mer ordnete former dere sees. Du trenger få følelsen av at det er et ons.

Det er jenter som er med på det! HAr selv vært det, ikke bekymring får rykte, du vet hva du får osv osv.

Jeg vil knulle koneemner, ikke ONS damer. Jeg vil ikke ha ei, jeg vil ha mange. Uten forpliktelser.

Jeg kan få dem, men samfunnet dikterer kun ei jente per okse - og det MED forpliktelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg vil knulle koneemner, ikke ONS damer. Jeg vil ikke ha ei, jeg vil ha mange. Uten forpliktelser.

Jeg kan få dem, men samfunnet dikterer kun ei jente per okse - og det MED forpliktelser.

Det er ingen forskjell på onsdamer og koneemner

kan ikke du bare gå ett annet sted å henge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg vil knulle koneemner, ikke ONS damer. Jeg vil ikke ha ei, jeg vil ha mange. Uten forpliktelser.

Jeg kan få dem, men samfunnet dikterer kun ei jente per okse - og det MED forpliktelser.

Nå er det slik at koneemner er koneemner for en grunn. Og det er ikke å være med en egositisk våsekopp som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Når man er utstyrt som en avlsokse oppstår det mentale konflikter må du skjønne.

På den ene siden skal jeg oppfylle rollen som en god samfunnsborger, og på den andre siden er jeg et dyr som vil knulle det meste som er fruktbart og går på to bein.

Hvis du har utstyr som en avlsokse bokstavelig talt, kommer vel damene til å løpe alt de orker når du blotter deg :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...