Gjest Alabama Skrevet 31. mars 2011 #1001 Del Skrevet 31. mars 2011 Laks som ble bakt i folie med dill, krydder og smør, råstekte amandinepoteter med squash,rødløk,paprika og krydder og smørdampet asparges Mmm Hørtes digg ut. Min middag gikk i søpla i dag.. Jeg kan le av det nå, men fy f... så sint jeg var når den selvkomponerte pastasausen fortsatte å smake dritt, uansett hva jeg gjorde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #1002 Del Skrevet 31. mars 2011 Mazilla: Ja, og det er så digg når en kan stryke ut ting!! Fikk strøket ut flere ting i dag - rydde i skjenken i stua - flytte sengetøyet over til soverommet - flytte klærne over til soverommet Alabama: Her har det også blitt en del kasting pga jeg har prøvd å eksperimentere... Litt vanskeligere å få ting til med glutenfritt mel føler jeg... Men det er jo ved å prøve seg frem at en faktisk får resultat, og det smaker mye bedre med hjemmelaget mat med ferske råvarer Men irriterende er det, spesielt når hormonene herjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 1. april 2011 #1003 Del Skrevet 1. april 2011 Men irriterende er det, spesielt når hormonene herjer Nå ble jeg litt glad når jeg leste her faktisk. Litt bekymra for lite symptomer om dagen, men det utbruddet i går tyder vel på at hormonene fortsatt er på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1004 Del Skrevet 1. april 2011 Nå ble jeg litt glad når jeg leste her faktisk. Litt bekymra for lite symptomer om dagen, men det utbruddet i går tyder vel på at hormonene fortsatt er på plass.. disse hormonene er jammen meg ikke noe å spøke med... her føles det avogtil som jeg blir besatt av djevelen selv.. mister kontrollen over meg selv, noen andre står ved spakene... litt skremmende egentlig Mannen fikk nok her tidligere, men vi har pratet en del om dette nå... så i dag da jeg følte noen var i ferd med å ta over spakene (ehm, og i går kveld.... ) så forholdt han seg rolig, og jeg sa unnskyld rett etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1005 Del Skrevet 1. april 2011 Da har jeg vært ute og kjøpt dåpsgave! de har så mye fint Kjøpte hjertesmykke i sølv og armbånd med hjertecharms i sølv Kjempesøtt!! Gleder meg til jenta vår skal døpes Har fått pakket det meste til helgeturen, vet ikke helt når vi kjører enda... Skal flytte barnesetet og legge fødebagen i bilen just in case... Mannen liker ikke at vi skal så langt avgårde så nært termin, men jeg har jo med tingene og det er sykehus overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1006 Del Skrevet 1. april 2011 magebilde fra i dag GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. april 2011 #1007 Del Skrevet 1. april 2011 Du er kjempeflott! God helg, og god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. april 2011 #1008 Del Skrevet 3. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #1009 Del Skrevet 3. april 2011 Da var vi vel hjemme igjen! Var ei fantastisk fin helg, men nå er jeg sliiiiten! Ryggen kverker meg... og en meget aktiv baby Til tider så føles det som om fødselen er i gang... dette tror jeg blir en lang mnd! Veldig koselig å treffe familie igjen! overnattet hos onkel og tante. ene søskenbarnet mitt og kjæresten hans var innom og spiste med oss lørdag Fikk handlet litt i sverige lørdag formiddag, kjekt å få litt kjøtt og pålegg i hus i dag var vi i barndåp til søskenbarnet mitt på farsiden, veldig stas å være fadder god mat og selskap! alt i alt ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. april 2011 Forfatter #1010 Del Skrevet 3. april 2011 ååå, jeg er på siste bildet på tickeren lillemyet i magen er SÅ aktiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2011 #1011 Del Skrevet 3. april 2011 Siste bilde!! Så bra at helga ble fin! Koselig med familiebesøk. Sannelig godt at du kan ta det med ro i morgen og fremover, etter en sånn maratonhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1012 Del Skrevet 4. april 2011 Siste bilde!! Så bra at helga ble fin! Koselig med familiebesøk. Sannelig godt at du kan ta det med ro i morgen og fremover, etter en sånn maratonhelg det er deilig å slippe jobben er et fantastisk nydelig vær her i dag!!! skal få vasket vinduer utvendig i dag men må en del leting til for å finne nalen.. skjønner ikke hvor den har tatt veien.. godt jeg har noen uker å rydde på her! ting skal få sin faste plass, det er sikkert... Har fått spist en deilig frokost (nystekte rundstykker med blåbærsyltetøy,melk og te) lest dagens avis og hørt på radioen Skal slappe av litt før jeg begynner letingen etter nal og annet vindusvask-stæsj... eneste skåret i gleden er at nav enda ikke har satt inn pengene mine, så nå lyser det rødt mot meg på kontooversikten tenker jeg sjekker igjen i to tida,så ringer jeg dem igjen dersom pengene ikke er inne... skal til fotograf torsdag og da må jeg ha fått penger..!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. april 2011 #1013 Del Skrevet 4. april 2011 Ikke lenge igjen nå, så spennende Om en måned kan du være mamma :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1014 Del Skrevet 4. april 2011 Ikke lenge igjen nå, så spennende Om en måned kan du være mamma :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1015 Del Skrevet 5. april 2011 I dag skal jeg ta siste rhesus negativ blodprøven! Turnuslegen jeg var hos i forrige uke ville at jeg skulle komme inn til henne slik at hun fikk fulgt opp hvordan det går med meg etter livmortapp-betennelsen... Hvorfor kan det ikke være en sånn lege der hele tiden? Skal til jordmoren på torsdag, og til fotograf torsdag! Det blir spennende å få forevige magen føler meg så flott nå når jeg er gravid Drømte i natt at jeg fødte! Jenta hadde masse sort hår, og bare i løpet av ei uke ble det blondt... Jeg kunne nesten kjenne at jeg ammet... gleder meg så til hun kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. april 2011 #1016 Del Skrevet 5. april 2011 Lekker du når du tenker på det? Det har jeg gjort et par ganger. Sært! Fått penger fra nav nå forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1017 Del Skrevet 5. april 2011 Lekker du når du tenker på det? Det har jeg gjort et par ganger. Sært! Fått penger fra nav nå forresten? jeg har faktisk ikke lagt merke til det! hvis jeg klemmer litt på puppen kommer det ut dråper med melk... Har ikke fått pengene fra nav enda... hun sa to virkedager, så blir forhåpentligvis i morgen... hvis ikke de er kommet da så ringer jeg igjen... skjer jo ikke noe med mindre jeg ringer og maser selv...! Nå har jeg vært hos legen og tatt blodprøver, turnuslegen synes det er så moro med gravide så hun måtte kjenne og lytte i dag også Hun sa at dette var nok siste gangen hun så meg med magen Er hun som skal ta 6 ukers kontrollen, så hun gledet seg til å se lillejenta gleder meg så til å bli mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1018 Del Skrevet 5. april 2011 endelig har pengene fra nav kommet mulig vi tar oss en tur til nabobyen i morgen, de har utrolig mye greit på salg på xxl! blir ikke bassengtrening på meg... legen anbefalte meg å ikke gjøre det... har noe med bakteriene i vannet å gjøre. menmen, jeg klarer såvidt å gå de 30min hver dag med Mannen og hunden så trening orker jeg ikke! har mye kynnere for tiden!! avogtil tenker jeg, kommer hun nå???! dette kan bli en lang mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. april 2011 #1019 Del Skrevet 5. april 2011 Så bra pengene endelig har kommet! Så på fb at ei venninne av meg hjemmefra var på salget på xxl i dag, men at det var utrolig utplukka. Håper du har hellet mer med deg! Mye kynnere her også. Spennende tider vi går i møte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1020 Del Skrevet 5. april 2011 Så bra pengene endelig har kommet! Så på fb at ei venninne av meg hjemmefra var på salget på xxl i dag, men at det var utrolig utplukka. Håper du har hellet mer med deg! Mye kynnere her også. Spennende tider vi går i møte!! æsj da.... reklamen kom i dag men vi får se om vi finner noe av det vi ville ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå