Steinar40 Skrevet 17. april 2010 #301 Skrevet 17. april 2010 Mange er nok single fordi de stiller stadig strengere krav til en eventuell partner og stadig slappere krav til seg selv. Til sist er ingen bra nok og da sitter man der. Kanskje løsningen er å slutte å lete etter den store romantiske kjærligheten og heller forsøke å finne noen hyggelige mennesker av begge kjønn man deler felles interesser med. Så kan man ha det gøy sammen og hvis man er heldig så finner man noen man liker ekstra godt. I verste fall slipper man å sitte hjemme og deppe over den store kjærligheten som aldri dukker opp. Kvinner og menn er som regel såpass ulike at jeg tror ikke det å finne felles interesser er veien å gå. Det er urealistisk.
Gjest Koala Skrevet 17. april 2010 #302 Skrevet 17. april 2010 Dersom du opplever det slik Steinar 40 er det mulig du bør justere omgangskrets.
Steinar40 Skrevet 17. april 2010 #303 Skrevet 17. april 2010 Dersom du opplever det slik Steinar 40 er det mulig du bør justere omgangskrets. Sånn kommer du også til å oppleve det når du passerer 30-35 års alderen
Gjest Prøvekandidat Skrevet 17. april 2010 #304 Skrevet 17. april 2010 Sånn kommer du også til å oppleve det når du passerer 30-35 års alderen Hallo.. nå får du jammen roe deg litt. Livet stopper ikke opp etter fylte 30-35 år. Det er fortsatt fullt mulig å finne mennesker man deler interesser med. Og man også få nye interesser.
Steinar40 Skrevet 17. april 2010 #305 Skrevet 17. april 2010 Hallo.. nå får du jammen roe deg litt. Livet stopper ikke opp etter fylte 30-35 år. Det er fortsatt fullt mulig å finne mennesker man deler interesser med. Og man også få nye interesser. Jada, men poenget mitt er at man ikke bør fokusere altfor mye på å måtte ha felles interesser. Da er det bedre heller å strekke seg litt og være med på litt som man kanskje ikke har som sin største interesse selv. Og man kan trenge å gjøre ulike ting hver for seg også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. april 2010 #306 Skrevet 17. april 2010 Det jeg ønsker i et forhold er ubetinget kjærlighet og gjensidig respekt, derfor er jeg singel, for det ser ut til å være et vanskelig ønske å få oppfyllt
Steinar40 Skrevet 17. april 2010 #307 Skrevet 17. april 2010 Det jeg ønsker i et forhold er ubetinget kjærlighet og gjensidig respekt, derfor er jeg singel, for det ser ut til å være et vanskelig ønske å få oppfyllt Klarer du å oppfylle det da?
Steinar40 Skrevet 17. april 2010 #309 Skrevet 17. april 2010 (endret) Ja det gjør jeg Ja, det er jo alltid en bra start Selv om ubetinget kjærlighet ikke er helt fornuftig eller realistisk. Endret 17. april 2010 av Steinar40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå