Gjest Moder At Skrevet 14. mars 2010 #81 Skrevet 14. mars 2010 Dessuten er det ganske logisk og, du får jo ikke en hel måneds forbruk om det er 2-3 dager igjen av måneden når abonnementet starter!! Hvis lokketeksten sier at du får ditt og datt gratis pr måned, så er ikke logisk å fordele på en spesiell måte med mindre det skrives tydelig. Og det er alt annet enn tydelig når enkelte detaljer plukkes ut av lokketekst og/eller prisliste og 'gjemmes' i de 5-10 fulle A4-sidene som den lille skrifta som regel består av.
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2010 #82 Skrevet 14. mars 2010 Hvis lokketeksten sier at du får ditt og datt gratis pr måned, så er ikke logisk å fordele på en spesiell måte med mindre det skrives tydelig. Og det er alt annet enn tydelig når enkelte detaljer plukkes ut av lokketekst og/eller prisliste og 'gjemmes' i de 5-10 fulle A4-sidene som den lille skrifta som regel består av. Jo, det er faktisk det. Du signerer at du har lest det med liten skrift, om du da ikke har gjort det er det da ærlig talt din egen feil! Jeg har som sagt nettopp skaffet onecall, og selv om jeg skummet betingelsessidene lynraskt, fikk jeg det med meg. Det står jo også på de sidene om abonnementet som det er linket til her, og man burde jo ihvertfall lese det generelle som står der før man bestiller et nytt abonnement!!
saltvann Skrevet 14. mars 2010 #83 Skrevet 14. mars 2010 Nå har jeg ikke lest alle innleggene, så kanskje det er sagt.. Den første mnd man har meldt segg inn så får man bare rabatt for så lenge man har vært medlem. Hvis du meldte deg inn midt i mnd, så får du bare halvparten av rabatten. Men de neste mnd (når du er medlem hele tiden) så får du full rabatt. det samme når du ikke vil ha one call lenger. Hvis du ikke er hos dem ut den siste mnd så får du ikke full rabatt. Det er fordi du ikke kan melde deg inn den 26 i en mnd og så ringe for 120 min og sendte 90 sms, når det kun er 4-5 dager igjen av den faktura mnd. Kort sagt så gjelder rabatten for en mnd. Håper du fikk svar for det du lurte på TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå