Gå til innhold

Diare ved graviditet


Gjest Gjest_flau_

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_flau_

Hei !

Er litt flau akkurat nå, så derfor skriver jeg som anonym..hehe.. Jeg prøver å bli gravid, og har Ikm om ca en uke, dvs hvis det har skjedd noe fester egget seg sånn ca nå (og jeg hadde en pitteliten blødning igår, festeblødning?) Idag fikk jeg skikkelig omgangssyke,med kraftig diare og når jeg lå og sov greide det selvfølgelig å "lekke" ut litt.. (huff, beklager detaljer her) Det jeg lurer på..Kan det være farlig for et evnt foster hvis det kommer litt avføring i skjeden?

Stor fare for infeksjon eller noe? Er jo sikkert endel bakterier i omløp når det er så rennende som det er.. Æsj.. :S

På forhånd takk for alle (saklige) svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ingen lege, men jeg kan ikke helt se at det skal ha noe å si. Det er helt lukket, så i "verste" fall kan du utvikle sopp eller få UVI. Hvis du mistenker UVI så vær rask med å få resept, ikke bra for fosteret å gå for lenge med UVI.

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke farlig for fosteret, veien inn til livmoren er helt lukket. Det du derimot kan få er sopp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg ble gravid med nr 1 , ble jeg SKIKKELIG syk!!

satt på do med diaree mens jeg kastet opp i bøtta på fanget!! æsj.. holdt på sånn i 4 dager!!!!

fyttirakkern :( 2 uker etterpå tok jeg positiv test.

legen sa at dette var normalt, spesielt hos veldig unge jenter.. jeg var 17 år.

tror ikke det er noe fare nei :) jenta er snart 13 år , så hun tok ingen skade av dette ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, da satser vi på at ingen skade er skjedd:) Er heldigvis frisk igjen nå, det var over på et døgn..Så må ha vært verdens raskeste omgangssyke ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...